آخرین اخبار پرسپولیس، مدافع محبوب سرخ ها برمی شود

به گزارش شهر ورزش، مدافع میانی پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت از ناحیه همسترینگ، آماده بازگشت به ترکیب شده است.

آخرین اخبار پرسپولیس، مدافع محبوب سرخ ها برمی شود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد حسین کنعانی زادگان آخرین بار در جریان پیروزی 2 بر 1 برابر فولاد خوزستان که روز 29 دی ماه برگزار گردید، برای پرسپولیس بازی کرد و پس از این مسابقه پرحاشیه و پربرخورد بود که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ از دسترس یحیی گل محمدی دور شد.

این بازیکن حالا پس از سپری شدن 29 روز از روز آینده می تواند در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت کند و در صورت صلاحدید یحیی گل محمدی حتی می تواند در ترکیب اصلی تیمش برابر گل گهر نیز قرار بگیرد.

علی اعظم پزشک باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط کنعانی زادگان اینطور شرح داد: حدود 30 روز پیش آقای کنعانی زادگان مصدوم شد و مصدومیت خیلی شدیدی هم برایش ایجاد شده بود.

او ادامه داد: فکر نمی کردیم بعد از 4 هفته آماده بازگشت به میادین گردد، ولی خودش خیلی همکاری کرد و حالا به مرز آمادگی کامل رسیده است. خوشبختانه همه تست ها را بدون درد پشت سر گذاشته است و فردا ایشان را در اختیار تیم قرار می دهیم و به صورت گروهی کار خواهد نمود. از نظر پزشکی آماده است.

اعظم در خصوص آمادگی زودتر از موعد کنعانی زادگان افزود: بحث شش یا حتی هفت هفته برای بهبود آسیب دیدگی ایشان مطرح بود و سر 27، 28 روز آماده شد. ما دو هفته اول روزی شش هفت ساعت کار های فیزیوتراپی انجام می دادیم.

پزشک باشگاه پرسپولیس همچنین بیان کرد که روز آینده از بازیکنان تیم پیش از مصاف با گل گهر تست کرونا گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 178

به "آخرین اخبار پرسپولیس، مدافع محبوب سرخ ها برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار پرسپولیس، مدافع محبوب سرخ ها برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید