آخرین شانس های آرمان رمضانی با پیراهن پرسپولیس

به گزارش شهر ورزش، به گزارش خبرنگاران، محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث شد تا کادرفنی پرسپولیس از مهدی عبدی و آرمان رمضانی در خط حمله سرخپوشان پایتخت استفاده کند.

آخرین شانس های آرمان رمضانی با پیراهن پرسپولیس

عبدی که بیشتر از رمضانی فرصت بازی با پیراهن پرسپولیس را پیدا کرده است تنها یک بار پیروز به گلزنی برای این تیم در فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا شد که آن دیدار هم با شکست دو بر یک شاگردان یحیی گل محمدی همراه بود.

مهاجمان پرسپولیس در حالی خود را برای بازی هفته هفتم آماده می کنند که روی هم یک گل هم نزده اند تا نقدها از آنها بیش از پیش شود.

گل محمدی از تلاش هر دو بازیکن خود در تمرینات راضی است اما گل نزدن آنها در بازی های رسمی را دلیلی بر افزایش استرس این دو بازیکن در خط حمله پرسپولیس می داند.

آرمان رمضانی که هر زمان برای پرسپولیس بازی کرده است فعالیت زیادی در یک سوم دفاعی حریفان داشته است تا به امروز سه موقعیت مسلم گلزنی را از دست داده تا فشارها نسبت به خرید این بازیکن افزایش پیدا کند.

گل محمدی که همچنان بابت محرومیت آل کثیر از او عصبانی است در صورت ادامه فرایند ناکامی گلزنی تیمش مجبور به خرید مهاجم در جابجایی زمستانی می شود. خریدهایی که می تواند اسم سایر مهاجمان این تیم را از لیست بازیکنان پرسپولیس خط بزند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 95

به "آخرین شانس های آرمان رمضانی با پیراهن پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شانس های آرمان رمضانی با پیراهن پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید