بن: خلافت داعش را از بین بردیم، اجازه احیای این گروه تروریستی را نمی دهیم

به گزارش شهر ورزش، ایسنا نوشت: وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد: باید از توانمندی های ما به لطف ائتلاف بین المللی ضد داعش که شامل حدود 70 کشور است، حمایت شود.

بن: خلافت داعش را از بین بردیم، اجازه احیای این گروه تروریستی را نمی دهیم

به گزارش سایت آر تی، آنتونی بن، وزیر خارجه آمریکا مدعی شد: ما به لطف ائتلاف بین المللی ضد داعش که شامل 70 کشور است توانستیم با نابودی خلافت خودخوانده داعش در عراق و سوریه به پیروزی دست یابیم.

او در مصاحبه مشترکت با همتای فرانسوی خود یعنی ژان ایو لودریان با مجله فرانسوی Le Journal du Dimanche گفت: در حال حاضر جایز نیست سطح آماده باش کاهش یابد. نمی توان اجازه داد داعش دوباره قدرتش را بازیابد.

بن در ادامه این مصاحبه افزود: خطری که آمریکا امروز در افغانستان با آن روبرو است از 10 سال پیش کمتر است و ما به دقت نابودی این خطر را دنبال می کنیم و در صورتیکه لازم باشد قدرت عملکرد خود را حفظ می کنیم. نیروهای آمریکایی از افغانستان خارج می شوند اما ما همچنان در زمینه های دیگر از این کشور حمایت خواهیم کرد.

رم فردا (دوشنبه) میزبان نشست ائتلاف ضد داعش به ریاست وزیر خارجه آمریکا خواهد بود.

به نوشته روزنامه الشرق الاوسط، آنتونی بن، وزیر خارجه آمریکا فردا ریاست نشست ائتلاف ضد داعش در شهر رم، مرکز ایتالیا را بر عهده خواهد داشت.

در این نشست تلاش های اجرا شده برای مقابله با تروریسم در راس آن گروه داعش و ممانعت از توسعه این گروه تروریستی در قاره آفریقا بررسی خواهند شد.

همچنین قرار است در نشست فردا راهکارهای پشتیبانی از اقدامات ائتلاف ضد داعش برای نابودی این گروه تروریستی، افزایش فشارها بر داعشی های به جای مانده در عراق و سوریه و هم مقابله با شبکه های وابسته به آنها در دیگر منطقه ها از جمله قاره آفریقا بررسی شوند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 405

به "بن: خلافت داعش را از بین بردیم، اجازه احیای این گروه تروریستی را نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بن: خلافت داعش را از بین بردیم، اجازه احیای این گروه تروریستی را نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید