خبرنگاران انقلاب اسلامی با اتکا بر جوانان به سرعت راه توسعه را طی می نماید

به گزارش شهر ورزش، قزوین- خبرنگاران - استاندار قزوین گفت: انقلاب اسلامی از دیرباز تا به امروز بر ظرفیت جوانان در اداره کشور تکیه نموده است و در ادامه نیز با اتکا بر آنان به سرعت راه توسعه را طی می نماید.

خبرنگاران انقلاب اسلامی با اتکا بر جوانان به سرعت راه توسعه را طی می نماید

به گزارش خبرنگاران، راهنمایی الله جمالی پور روز پنجشنبه با صدور پیامی به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان، اضافه کرد: جوانی سرمایه بی بدیل و پر ارزشی است که برای دوره ای کوتاه در اختیار انسان قرار می گیرد تا با استفاده مناسب از آن باعث تعالی خود و جامعه اش به سوی آینده ای روشن و رسیدن به کمال گردد.

بدون شک جوان به علت روح بلند پروازانه و ماجراجویانه اش رسیدن به هر آمال و اهدافی را محال نمی داند و چشم های تیزبین و امیدوارش هیچ مقصدی را دور از دسترس نمی بیند؛ دنیای جوانی همانند رودخانه پرخروشی است که دائم در حال جوش و خروش و طغیان است.

جوان با داشتن ایمان و اراده محکم و همت عالی همواره در پی جستن بهترین ها برای خود و جامعه اش است، او تمام سختی ها را برای رسیدن به اهداف و آرمانهایش تحمل می نماید.

برای همین است که همه جوامع به نیروهای جوانشان بسیار اهمیت می دهند و همه ظرفیتشان را روی نیروهای جوان برنامه ریزی می نمایند.

کشور ما هم از بدو پیروزی انقلاب تا به امروز که در دوران رشد مالی است، همه اتکایش را بر روی جوانان قرار داده است و امید دارد با اتکا بر این نیرو به سرعت راه توسعه را طی نموده و به جهش درخشان در همه ابعاد توسعه برسد.

با توجه به اهمیت جوانان در توسعه و رشد جامعه در تقویم جمهوری اسلامی یک روز که مزین است به نام نامی رشید ترین جوان تاریخ اسلام حضرت علی اکبر (ع) روز جوان نامگذاری شده است تا جوانان این مرز و بوم با الگوگیری از روش و منش آن جوان برومند راه جانفشانی برای آبادانی و سربلندی کشور عزیز شان را یاد بگیرند و با لبیک به ندای رهبر و مقتدای خود جانانه در عرصه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، علمی و فناوری گام بلندی برداشته و پرچم ایران عزیز را بر قله های افتخار جهانی برافرازند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز میلاد با برکت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان، خدمت همه جوانان عزیز ایران اسلامی به ویژه جوانان برومند استان قزوین، امیدوارم با همت و اراده جوانان متعهد و متخصص و مانع زدایی از راستا حرکتی آنها بتوانیم در راستای اعتلای ایران اسلامی، به ویژه کهن دیار مینودری گام های بلند و استواری برداریم.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 222

به "خبرنگاران انقلاب اسلامی با اتکا بر جوانان به سرعت راه توسعه را طی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انقلاب اسلامی با اتکا بر جوانان به سرعت راه توسعه را طی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید