خبرنگاران رایزنی های برجامی مذاکره کننده چین با سید عباس عراقچی

به گزارش شهر ورزش، تهران- خبرنگاران- روسای هیات های چین و ایران در ادامه رایزنی ها در وین، در دیداری دوجانبه به بحث و آنالیز شرایط گفت و گوها و موضوعات حائز اهمیت پرداختند.

خبرنگاران رایزنی های برجامی مذاکره کننده چین با سید عباس عراقچی

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش روز آدینه خبرنگاران از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، در ادامه رایزنی ها در وین، عصر امروز دیداری دوجانبه میان روسای هیأت های چین و ایران انجام گرفت. در این نشست که در محل اقامت سید عباس عراقچی رییس هیأت مذاکره کننده ایران برگزار گردید، طرفین به بحث و آنالیز شرایط گفت وگوها و بعضی موضوعات حائز اهمیت پرداختند.

براساس این گزارش، در روزهای گذشته رایزنی های هیأت های ایران و 1+4 به صورت مستمر در سطوح و قالب های مختلف ادامه یافته است.

دیروز و امروز دو نشست چهارجانبه میان روسای هیأت های ایران و سه کشور اروپایی برگزار گردید. علاوه بر این، دیدارهایی نیز میان دکتر عراقچی و انریکه مورا معاون سرویس خارجی اتحادیه اروپا انجام گرفته و چندین جلسه کارگروه هسته ای و همچنین چند جلسه کارشناسی ایران و سه کشور اروپایی در حوزه برطرف تحریم نیز تشکیل شده است.

روز چهارشنبه هم جلسه سه جانبه ای با حضور روسای هیأت های ایران، روسیه و چین در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در وین برگزار گردید.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 308

به "خبرنگاران رایزنی های برجامی مذاکره کننده چین با سید عباس عراقچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رایزنی های برجامی مذاکره کننده چین با سید عباس عراقچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید