خبرنگاران شکست سنگین تیم فوتبال بانوان سپاهان مقابل شهرداری سیرجان

به گزارش شهر ورزش، اصفهان- خبرنگاران- تیم فوتبال بانوان سپاهان روز یکشنبه با نتیجه 6 بر 2 مقابل شهرداری سیرجان شکست سنگینی را متحمل شد.

خبرنگاران شکست سنگین تیم فوتبال بانوان سپاهان مقابل شهرداری سیرجان

به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان از مرحله نهایی لیگ برتر بانوان کشور عصر امروز در ورزشگاه صفاییه اصفهان برگزار شد و در پایان این تیم میزبان بود که با نتیجه شش بر 2 از میهمان مغلوب گردید.

در این دیدار که تیم میزبان در نیمه اول با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شد و بانوان سپاهان نتوانستند از موقعیت های خود به درستی بهره ببرند و در مقابل تیم شهرداری سیرجان که هجومی کار می کرد بازی برتر را از لحاظ فنی و تاکتیکی به نمایش گذاشت.

شهرداری سیرجان در نیمه دوم نتیجه نیمه نخست را تکرار کرد و در پایان بازی با نتیجه 6 بر 2 به سود نماینده سیرجان استان کرمان به پایان رسید تا میمهان دومین پیروزی خود را در مرحله نهایی به دست بیاورد.

از حاشیه های این دیدار می توان به شباهت رنگ لباس داوران به بازیکنان سپاهان اشاره کرد که در نیمه دوم داوران رنگ لباس خود را تغییر دادند.

اکنون شهرداری سیرجان با 6 امتیاز در صدر جدول شهرداری بم با چهار امتیاز دوم، وچان کردستان با یک امتیاز سوم و سپاهان بدون امتیاز در رتبه چهارم لیگ برتر بانوان کشور قرار گرفته است.

سپاهان اصفهان در هفته سوم دور رفت مسابقات این مرحله ساعت 13 شنبه، 9 اسفند در ورزشگاه صفائیه اصفهان میزبان وچان کردستان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 209

به "خبرنگاران شکست سنگین تیم فوتبال بانوان سپاهان مقابل شهرداری سیرجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکست سنگین تیم فوتبال بانوان سپاهان مقابل شهرداری سیرجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید