خبرنگاران هلال احمر پل بین مردم و بحران ها است

به گزارش شهر ورزش، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه عبور از بحران ها را بدون مشارکت مردم غیرممکن دانست و گفت: باید پلی بین مردم و بحران ها تعریف کنیم و امروز هلال احمر این وظیفه مهم را بر عهده دارد.

خبرنگاران هلال احمر پل بین مردم و بحران ها است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، هوشنگ بازوند روز سه شنبه در آیین افتتاح بانک امانات تجهیزات پزشکی، توزیع دستگاه های اکسیژن ساز و کپسول های اکسیژن که در سرسرای هلال احمر کرمانشاه برگزار گشت، افزود: هیچ بحرانی بدون مشارکت مردم حل نمی شود و هلال احمر وسیله ای برای مشارکت مردم و عبور از این بحران ها است.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه در چند سال اخیر با بحران هایی مانند سیل و زلزله هم روبرو بوده است، گفت: در بحران شیوع کرونا هم هلال احمر در سه محور برنامه های نظارتی، مراقبتی و حمایتی نقش خود را به خوبی انجام داد.

مقام عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه، حاج قاسم را قهرمان ملی و قهرمان مقاومت در جهان اسلام توصیف کرد و ادامه داد: نام این شهید بزرگوار در طرح حاج قاسم باعث مشارکت حداکثری مردم در کنترل بیماری کووید 19 شد.

بازوند با اشاره به اینکه شرایط کرمانشاه از نظر کرونا خوب است، افزود: اما اگر مردم فکر کنند که نگرانی ها برطرف شده است و سهل انگاری کنند دچار پیک چهارم می شویم و هلال احمر باید مشارکت مردم را برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیشتر کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند دچار پیک چهارم می شویم و مجبوریم محدودیت های گذشته را اعمال کنیم و این در حالی است که ایجاد محدودیت روی زندگی و معیشت مردم تاثیر مستقیم دارد.

وی مدیریت بر بحران را هنر دانست نه مدیریت در بحران را و گفت: نمی توانیم در بیمارستان ها کرونا را مدیریت کنیم و باید بیرون از بیمارستان ها و در منازل مردم این کار را انجام دهیم تا زنجیره انتقال را به طور کامل قطع کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 128

به "خبرنگاران هلال احمر پل بین مردم و بحران ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هلال احمر پل بین مردم و بحران ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید