خبرنگاران پورموسوی: پنالتی پرسپولیس صحیح نبود، بازی نباید برگزار می شد

به گزارش شهر ورزش، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پنالتی پرسپولیس صحیح نبود و اگر حرف من درست باشد و داور مسابقه تصمیم اشتباهی گرفته باشد یک امتیاز با ارزش را از تیم ما گرفته است.

خبرنگاران پورموسوی: پنالتی پرسپولیس صحیح نبود، بازی نباید برگزار می شد

به گزارش خبرنگاران، سیروس پورموسوی روز شنبه و در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس گفت: امروز 2 نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول بچه ها در حد خودشان ظاهر نشدند اما در نیمه دوم، خصوصا در اواخر بازی و با تعویض هایی که انجام شد و با حضور بازیکنان جویای نام بازی را در اختیار گرفتیم اما با کم دقتی قدر موقعیت های خود و ضربات ایستگاهی به دست آمده را ندانستیم.

وی درباره پنالتی که برای پرسپولیس گرفته شد افزود: آن پنالتی، پنالتی نبود. اگر اینطور باشد و محمدرضا اکبریان اشتباه تصمیم گرفته باشد یک امتیاز با ارزش را از ما گرفته است.

سرمربی صنعت نفت در انتها درباره شرایط جوی و اعتراض گل محمدی به کیفیت چمن گفت: با یحیی گل محمدی موافقم و فکر می کنم سازمان لیگ فقط می خواست این دیدار را برگزار کند. از دیروز بارندگی بود و شرایط مساعدی وجود نداشت. اگر به فکر سلامتی بازیکنان بودیم، این مسابقه نباید برگزار می شد. نیمه اول را به خاطر ناهموار بودن زمین از دست دادیم و کاملا این مساله روی کیفیت دو تیم، خصوصا ما تاثیر گذاشته بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با تک گل سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی پیروز شد از سد صنعت نفت آبادان بگذرد و چهار امتیازی شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 438

به "خبرنگاران پورموسوی: پنالتی پرسپولیس صحیح نبود، بازی نباید برگزار می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پورموسوی: پنالتی پرسپولیس صحیح نبود، بازی نباید برگزار می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید