دانیلو: چه کسی گفته رونالدو خودخواه است

به گزارش شهر ورزش، دانیلو با حمایت از کریستیانو رونالدو عنوان نمود این بازیکن پیروزی و رجحان تیمش را از رکوردها و گلزنی خود مهم تر می داند.

دانیلو: چه کسی گفته رونالدو خودخواه است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، دانیلو مدافع یوونتوس در خصوص هم تیمی خود کریستیانو رونالدو صحبت کرد و صحبت رسانه ها درباره خودخواهی این بازیکن را رد کرد.

دانیلو گفت: کریستیانو همینطور است که می بینید و این چیز جدیدی نیست. او در مادرید هم اینگونه بود و در یوونتوس همینطور بوده است. رونالدو برای شادتر شدن احتیاج به گلزنی دارد و وقتی گل نمی زند عصبانی می گردد. او با وجود گلزنی های زیاد در زندگی حرفه ای خود هنوز این انگیزه را دارد اما همواره می خواهد گل های بیشتری بزند. رونالدو از گلزنی خسته نمی گردد ولی در کنار آن برای او برد و موفقیت تیم خیلی مهم تر از گلزنی است. چه کسی گفته او خودخواه است. کریستیانو می داند که اهداف تیمی مهم تر از اهداف شخصی او است، بنابراین روز بعد از هر مسابقه او روی پیروزی در مسابقه بعدی تمرکز دارد.

دانیلو در ادامه گفت: قبول دارم سال جاری یوونتوس آن طور که همه انتظار داشتند خوب نتیجه نگرفت ولی الان وقت ارزیابی کردن نیست و باید بازی های خودمان را ببریم و سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم. تیم های خوب زیادی هستند که برای کسب سهمیه رقابت دارند و الان تمام تمرکز ما روی بازی های پیش رو است. البته فینال جام حذفی را هم داریم و می توانیم آنجا جام کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 289

به "دانیلو: چه کسی گفته رونالدو خودخواه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانیلو: چه کسی گفته رونالدو خودخواه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید