رمزگشایی از سوء تفاهم طارمی و بازیکن پورتو برای ضربه پنالتی

به گزارش شهر ورزش، به گزارش خبرنگاران، در یکی از دیدارهای هفته بیستم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم پورتو به مصاف ماریتیمو رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. بازی تا دقایق اضافه، با نتیجه تساوی یک - یک دنبال می شد اما پنالتی دقیقه 3+90 برای پورتو باعث پیروزی این تیم شد.

رمزگشایی از سوء تفاهم طارمی و بازیکن پورتو برای ضربه پنالتی

اتفاق عجیب در این مسابقه اقدام مهدی طارمی و اوتایوو هم تیمی او در زدن ضربه پنالتی بود. مهدی طارمی بازیکنی بود که ابتدا قصد زدن این پنالتی را داشت اما در نهایت آن را به اوتایوو واگذار کرد.

روزنامه ojogo ساعاتی بعد از این مسابقه اظهار داشت یک سوء تفاهم باعث شده است تا طارمی پنالتی را به هم تیمی اش بدهد.

این روزنامه نوشت: طارمی در حال آماده کردن خود برای ضربه پنالتی بود. سرجیو کونسیسائو (سرمربی پورتو) با فریاد بلند به اوتایوو گفت: به توپ دوم توجه کن. این هافبک تیم پورتو پیام سرمربی را خوب متوجه نشد و از بازیکن ایرانی خواست توپ را به او بدهد؛ هرچند که هم تیمی های مهدی توپ را به او برای پنالتی داده بودند اما او انتها منصرف شد.

طبق ادعای روزنامه پرتغالی، در واقع سرمربی پورتو از اوتایوو خواسته بود اگر پنالتی طارمی گل نشد و توپ به جریان بازی برگشت، مراقب و هوشیار باشد تا از آن استفاده کند اما هافبک برزیلی پورتو با برداشت اشتباه از پیام سرمربی، پنالتی را از طارمی گرفت.

دروازه بان ماریتیمو در بازی با پورتو، امیر عابدزاده بود. همانطور که در عکس بالا مشخص است، عابدزاده با تصور اینکه ضربه پنالتی بازیکن پورتو وسط دروازه است، واکنشی نشان نداد ولی اوتایوو توپ را به سمت راست عابدزاده زد.

مهدی طارمی در حال حاضر در لیگ پرتغال 9 گل به ثمر رسانده است و با بهترین گلزن لیگ (گونکالوس از اسپورتینگ با 14 گل)، 5 گل فاصله دارد. در صورتی که طارمی پنالتی می زد و آن را به گل تبدیل می کرد، در لیگ پرتغال 10 گُله می شد و فاصله اش با بازیکن اسپورتینگ کمتر می شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 170

به "رمزگشایی از سوء تفاهم طارمی و بازیکن پورتو برای ضربه پنالتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمزگشایی از سوء تفاهم طارمی و بازیکن پورتو برای ضربه پنالتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید