سه بازیکنی که برای پرسپولیس خطرناک هستند

به گزارش شهر ورزش، مهم ترین اتفاق بازی پرسپولیس و گل گهر چند روز قبل از این بازی رقم خورد. محرومیت گادوین منشا بهترین اتفاقی است که می توانست برای تیم یحیی گل محمدی بیفتد. حالا این دو تیم در شرایطی کمی تا حدودی برابر به میدان می فرایند و هر دو مهاجم اصلی شان را در اختیار ندارند! غیبت منشا، اما تا چه حد می تواند به تیم امیرقلعه نویی لطمه بزند؟

سه بازیکنی که برای پرسپولیس خطرناک هستند

گل گهر سیرجان در این فصل یکی از هجومی ترین تیم های لیگ بوده است. تیمی که با میانگین بالای 15 شوت در هر بازی حتی اگر برنده از میدان خارج نشده، روز بسیار سختی را برای رقیبش رقم زده است. منشا در برخی از آمار ها بهترین بازیکن تیمش است. شوت، شوت در چارچوب و نرخ تبدیل شوت به گل.

با این حال در آخرین بازی گل گهر مقابل نساجی امیر قلعه نویی این بازیکن را در نیمه دوم به میدان آورد تا تعیین گردد که او از عملکرد مهاجم تیمش چندان راضی نیست. مهاجمی که در 7 هفته اخیر فقط یک گل زده و کمرنگ شدن او باعث شده تا گل گهر هم از صدر جدول فاصله بگیرد. منشا اگرچه این فصل در میان برترین گلزنان لیگ جای دارد، اما این نکته را هم باید توجه کرد که او از موقعیت های بسیارزیادی که در آن نهاده شده توانسته 10 گل بزند.42 شوت زده و تنها 10 گل نشان می دهد که منشا بیشتر از این که مهاجم خوبی باشد مهاجم خوش شانسی است که در خط حمله تیمی با این همه موقعیت گل به میدان می رود. مهاجم نیجریه ای با میانگین 1.7 پاس کلیدی در هر بازی چهارمین بازیکن بازیساز گل گهر است و غیبت او نمی تواند لطمه زیادی در این زمینه به رقیب پرسپولیس وارد کند.

احمدزنده روح، یونس شاکری وعلی اصغر عاشوری بهترین بازیساز های تیمشان هستند که مقابل پرسپولیس می توانند خطرساز شوند. همچنین علاوه بر این ها بازیکنان دیگری مانند برزای و سعید صادقی هم بهترین پاسور هایی هستند که روز سختی را برای شاگردان یحیی گل محمدی می توانند رقم بزنند. یونس شاکری در غیاب منشا وظیفه سختی برعهده دارد و باید نشان دهد که از موقعیت هایی که ساخته می گردد می تواند بهتر از هم تیمی اش استفاده کند یا نه.

قلعه نویی در بازی با نساجی منشا را روی نیمکت نشاند و با یک مهاجم به میدان رفت و رضا محمودآبادی را به ترکیب افزود. او هم یکی از بازیکنانی بود که مقابل نساجی وظیفه بازیسازی را برعهده داشت و این کار را به خوبی انجام داد. محمودآبادی همچنین مقابل نساجی ضربه ای را به سمت دروازه شلیک کرد که منجر به گل به خودی خطیر دروازه بان مازندرانی ها شد. او که از بازیکنان قدیمی گل گهر است در بازی فصل گذشته با پرسپولیس هم با دریافت یک خطا از کمال کامیابی نیا باعث اخراج این بازیکن شد و بازی تاثیرگذاری انجام داد. مهاجم سیرجانی ها این فصل با حضور منشا و شاکری فرصتی برای بازی پیدا نکرد و مقابل نساجی برای اولین بار در ترکیب اصلی تیمش نهاده شد و عملکرد قابل قبولی داشت. به نظر می رسد محرومیت شماره 90 فرصتی دوباره به این بازیکن خواهد داد تا خود را مقابل پرسپولیس محک بزند.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 174

به "سه بازیکنی که برای پرسپولیس خطرناک هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه بازیکنی که برای پرسپولیس خطرناک هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید