فراخوان دوم طرح گرنت جوانه ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه سمنان اعلام شد

به گزارش شهر ورزش، فراخوان دوم طرح گرنت جوانه برای حمایت از رساله ها و انتها نامه های تحصیلات تکمیلی در تمامی گرایش ها ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه سمنان در اطلاعیه ای اعلام شد.

فراخوان دوم طرح گرنت جوانه ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، وزارت علوم با مسئولیت اجرایی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، اقدام به فراخوان دوم طرح گرنت جوانه برای حمایت از رساله ها و انتها نامه های تحصیلات تکمیلی و اولین فراخوان آزمایشی طرح گرنت شکوفایی نموده است.

دومین فرخوان طرح گرنت جوانه به منظور حمایت از رساله ها و انتها نامه های تحصیلات تکمیلی بازارگرا در تمامی گرایش ها و اولین فراخوان آزمایشی طرح گرنت شکوفایی جهت حمایت از فعالیت های فناورانه و نوآورانه آزمایشگاه های تحقیقاتی در استان سمنان صرفا در حوزه ICT در قالب حمایت بلاعوض بوده و مخاطبین این طرح، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها هستند.

البته در فراخوان دوم طرح گرنت جوانه همانند فراخوان اول، رساله ها و انتها نامه های مرتبط با حوزه ICT در صورت تمایل مشمول حمایت سازمان حامی (پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات) نیز خواهند بود.

تمامی فرآیندهای اداری مرتبط با این فراخوان در پارک علم و فناوری دانشگاه انجام می پذیرد و پس از ثبت نام انتها نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری حائز شرایط توسط اعضای محترم هیات علمی در درگاه مربوطه، و بعد از داوری موارد ثبت شده و پذیرش، مشمول این حمایت ¬ها خواهند شد .

زمان ثبت نام تا 10 تیر ماه امسال و به وسیله درگاه www.techgrant.msrt.ir است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 342

به "فراخوان دوم طرح گرنت جوانه ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه سمنان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان دوم طرح گرنت جوانه ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه سمنان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید