فیروز کریمی از راهنمایی تراکتور استعفا کرد

به گزارش شهر ورزش، فیروز کریمی، پس از باخت تراکتور برابر پیکان در هفته چهارم، کناره گیری خود را از راهنمایی این تیم گفت و رسما استعفا کرد.

فیروز کریمی از راهنمایی تراکتور استعفا کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از باخت تراکتور برابر پیکان در هفته چهارم، کناره گیری خود را از راهنمایی این تیم گفت و رسما استعفا کرد.

فیروز کریمی در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور گفت: تمام دنیا هستی بر مبنای تضادها همانند روز و شب، غم و شادی و ... ساخته شده و یکی از تضادها در زندگی ما رفت و آمدها است.

وی ادامه داد: روزی تصور می کردم با آمدنم به تراکتور خدمت کنم و تمام تلاشم را هم کردم. همه دست اندرکاران باشگاه به خصوص بازیکنان غیور، وفادار، با شرف و صادق تراکتور با تمام وجود مرا کمک دادند.

کریمی شرح داد: امروز تصور من این هست که می توانم با رفتنم به تیم محبوبم خدمت کنم؛ لذا با تمام وجود دست تک تک هواداران را می بوسم و از همه دست اندرکاران و کسانی که مرا در طول حضورم کمک کردند، تشکر می کنم و از حضورشان مرخص می شوم.

وی گفت: همه آنان را در ادامه جهت به خدا می سپارم. امیدوارم در ادامه راه پیروز باشند، هر زمانی هر کاری از دست من بر آید، به خاطر لطف هواداران صادق، از تراکتور دریغ نمی کنم و با تمامی وجود آماده خدمت به آنان هستم. خداحافظ همگی، ان شالله پیروز و موید باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 557

به "فیروز کریمی از راهنمایی تراکتور استعفا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیروز کریمی از راهنمایی تراکتور استعفا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید