مقاله: 26 مدل عکس جدید از نور مخفی کابینت آشپزخانه با اجرای ساده

به گزارش شهر ورزش، همانطور که در بالا گفتیم نصب نوارهای ال ایی دی بسیار آسان است، خصوصا مدل هایی که خودشان چسبناک هستند و به هر سطحی می چسبند. این نوارها قسمت پشتشان به نوعی چسب آمیخته است که در تماس با سطح سریعا خود را میگیرند. بنابراین تنها کاری که باید کنید چسباندن نوارها به زیر کابینت است. شکل دوم یک ایده جالب دیگر را نشان می دهد. برای آشپزخانه هایی که هم کابینت های تیره دارند و هم روکابینتی تیره، قرار دادن نور ال ایی دی سفید برای روشنایی بیشتر دیوار بین کابینتی رنگ روشن، بسیار کارآمد و زیبا نشان داده خواهد شد.

مقاله: 26 مدل عکس جدید از نور مخفی کابینت آشپزخانه با اجرای ساده

یکی از ایده های جالب برای استفاده از نور مخفی کابینت آشپزخانه، نصب آنها درست بالای سینک ظرفشویی است. با این کار هم شستن ظرف ها و آماده سازی مواد غذایی برای شما راحت تر خواهد شد هم اینکه تاکیدی ویژه بروی قسمت گذاشته می شود. بنابراین سعی کنید سینک و شیر آب ظرفشویی طرحی ویژه و شیک داشته باشند مثلا شیرهای برنجی و طلایی در چنین شرایطی بسیار لوکس جلوه خواهند کرد. همچنین اگر بین کابینت ها قفسه ای برای نگهداری بعضی لوازم تعبیه نموده اید، نورپردازی این قسمت نیز می تواند بسیار زیبا و کاربردی باشد، شکل دوم این مورد را نشان می دهد.

همانگونه که گفتیم فایده لامپ های ال ایی دی فقط در زیباسازی ظاهر آشپزخانه نیست، نصب کردن روشنایی در قسمتی که به آماده سازی غذا می پردازید لذت آشپزی را دوچندان خواهد نمود. در این پست با مدل هایی جدید نور مخفی کابینت آشپزخانه آشنا خواهید شد که اجرای آسان در کنار هزینه ای پایین را همزمان به مصرف نماینده هدیه می دهند. برای آشنایی بیشتر راجب این لامپ ها لطفا تا انتها همراه ما باشید.

منبع مقاله: 26 مدل عکس جدید از نور مخفی کابینت آشپزخانه با اجرای ساده

انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 527

به "مقاله: 26 مدل عکس جدید از نور مخفی کابینت آشپزخانه با اجرای ساده" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: 26 مدل عکس جدید از نور مخفی کابینت آشپزخانه با اجرای ساده" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 26 مدل عکس جدید از نور مخفی کابینت آشپزخانه با اجرای ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید