می توانستیم برابر تراکتور نتیجه بهتری کسب کنیم

به گزارش شهر ورزش، به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی شامگاه یک شنبه در نشست خبری بعداز رجحان تراکتور برابر مس رفسنجان گفت: بازی سختی داشتیم و می توانستیم به حریف گل بزنیم و پیروز عمل کنیم.

می توانستیم برابر تراکتور نتیجه بهتری کسب کنیم

وی سپس ادامه داد: به تیم تراکتور، طرفداران پرشورش، بازیکنان و کادرفنی اش تبریک گفته و به تیم خودمان نیز خسته نباشید می گویم.

ربیعی با تاکید بر اینکه عدالت برای تیم ما رعایت نشد، گفت: از موقعیت هایی که داشتیم بهره نبردیم. در نیمه اول حداقل چهار موقعیت گل مسلم گلزنی را از دست دادیم که برای من غیرطبیعی بود.

وی سپس ادامه داد: باید بیشتر از فرصت ها استفاده می کردیم، مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما تراکتور برای برنده شدن این بازی اراده داشت و به ویژه در نیمه دوم جانانه دفاع کرد.

سرمربی مس رفسنجان بعلاوه اضافه نمود: در نیمه دوم بازی امروز با توجه به چینش دفاعی تراکتور و چشم داشتن این تیم به ضدحملات، دو موقعیت سه در مقابل یک را در دهانه دروازه از دست دادیم. می توانستیم امروز نتیجه خوبی بگیریم.

وی بعلاوه گفت: روزهایی بوده که تیمم بد بازی نموده، ولی برده است و گفته ام تیمم خوب نبوده است. امروز در این زمین و برابر طرفداران تراکتور، بازیکنانم پنج شش موقعیت مسلم ایجاد کردند که سه بار آن تک به تک بود.

ربیعی ابراز داشت: وقتی گل نزنید جریمه می شوید و گل می خورید. از کیفیت و عملکردی را که بازیکنانم داشتند، رضایتم داشتم. ما فوتبال درست خودمان را بازی کردیم و نظم خوبی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بعلاوه گفت: بعضی کارشناسان که نشسته اند و به نتیجه بسنده می نمایند الان می گویند مس در سه بازی قبلی خود دو شکست داشته است، ولی باختی که امروز داشتیم با شکست برابر ذوب آهن تفاوت داشت، چون آنجا بد بازی کردیم. دغدغه ای نداریم و با قدرت فصل را ادامه می دهیم.

وی درخصوص عملکرد داور بازی نیز گفت: از داور گلایه کردم، چون در سه چهار صحنه خطا گرفت که اصلاً خطا نبود. ما اختلاف نظر داشتیم، ولی احترام داور واجب است. در تمام موقعیت هایی که توپ گیری کردیم داور خطا می گرفت.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درخصوص بازگشت تماشاگران به استادیوم ها نیز گفت: امیدوارم تماشاگران در همه بازی ها حضور داشته باشند، به خصوص در تبریز که امروز شاهد حضور پرشورها بودیم. یک قسمتی از فوتبال نه در کشورمان بلکه در کشورهای مولد جهان، تماشاگران هستند.

ربیعی در مورد عملکرد تراکتور نیز گفت: آنها دو کرنر زدند که یکی از آنها گل شد. خودم از تراکتور انتظار داشتم که مسلط به بازی باشد، ولی این اتفاق نیفتاد. محمد نصرتی تراکتور را از لحاظ روحی و روانی تغییر داده است و قطعاً حمایت طرفداران امروز به آنها یاری کرد و شوری به تیم شان داد.

وی گفت: تراکتور تغییری نداشته و همچنان ضعف هایی را دارد که امروز هم دیدیم، ولی 30 دقیقه پایانی را با جان و دل و جسارت بازی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 762

به "می توانستیم برابر تراکتور نتیجه بهتری کسب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانستیم برابر تراکتور نتیجه بهتری کسب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید