گل ما به استقلال آفساید نبود، بازی با پرسپولیس را فراموش کردیم

به گزارش شهر ورزش، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم لیگ برتر امروز دوشنبه در استادیوم آزادی مقابل تیم صنعت نفت به نتیجه تساوی یک - یک رسید.

گل ما به استقلال آفساید نبود، بازی با پرسپولیس را فراموش کردیم

سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت در سرانجام این مسابقه گفت: به بازیکنان صنعت نفت تبریک می گویم. باوجود اینکه گل سالمی در شرایط حساسی زدیم، مردود اعلام شد. بچه ها با اخلاق مداری بازی را ادامه دادند و به آنچه حداقل استحقاقش را داشتند رسیدند. بخصوص زمانی که بازیکنان جوان وارد زمین شدند نشان دادند صنعت نفت می تواند به روزها و سال های آینده امیدوار و خوشبین باشد.

پورموسوی در مورد قضاوت داور مسابقه تاکید نمود: آقای اکرمی قضاوت خوبی داشت. متاسفانه جایگیری یاری داور دوم صحیح نبود. طالب ریکانی از پشت محوطه جریمه حرکت کرد و گل او اصلاً آفساید نبود. مطمئنم یاری داور دو دل بود. وقتی نیمکت استقلال به نشانه اعتراض بلند شد یاری داور پرچم زد. او با تاخیر تصمیم گرفت.

وی در مورد اعتراضش به تصمیم یاری داور در کنار زمین توضیح داد: اگر امروز نتیجه مساوی نمی گرفتیم در حق تیم ما اجحاف می شد. شاید حرکت من هم حرفه ای نبود و عذرخواهی می کنم. از بازیکنانم تشکر می کنم که اخلاق مداری کردند و به داور بی احترامی نکردند.

سرمربی صنعت نفت در سرانجام گفت: این فصل کار را دیر آغاز کردیم. بچه ها هفته به هفته شرایط بهتری پیدا نموده اند. آمده بودیم بازی پرسپولیس را فراموش کنیم و امروز این رخ داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 دی 1399 بروزرسانی: 26 دی 1399 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 46

به "گل ما به استقلال آفساید نبود، بازی با پرسپولیس را فراموش کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل ما به استقلال آفساید نبود، بازی با پرسپولیس را فراموش کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید