اجرای یک برنامه به وسیله فرزند نجف دریابندری

به گزارش شهر ورزش، این برنامه در هر قسمت سعی در کشف جوانبی از مسأله دارد که رسانه های غربی به طور معمول علاقه ای به پوشش و ترویج شان ندارند.

اجرای یک برنامه به وسیله فرزند نجف دریابندری

به گزارش خبرنگاران، آرش دریابندری ـ فرزند مرحوم نجف دریابندری ـ با اجرای برنامۀ گفت وگومحور نیم فاصله در تلویزیون پیرامون موضوعات مختلف با اندیشمندان غربی گفت و گو می نماید.

برنامۀ گفت وگومحور نیم فاصله، میزبان اندیشمندان و صاحب نظران غربی است که عموماً آراء و نظرات شان در جریان اصلی رسانه های غربی به حاشیه رانده شده است.

این برنامه در هر قسمت سعی در کشف جوانبی از مسأله دارد که رسانه های غربی به طور معمول علاقه ای به پوشش و ترویج شان ندارند.

نیم فاصله هرشب از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21 از شبکۀ چهار صداوسیما پخش می گردد.

آرش دریابندری، نویسنده، مترجم و پژوهش گر حوزۀ اندیشه و فرزند مترجم نامدار ایرانی مرحوم نجف دریابندری است که عمر حرفه ای اش را صرف تألیف و ترجمۀ متون آثار شیعی و اسلامی به انگلیسی نموده است.

دریابندری مدرک ارشد خود را از دانشگاه کالیفرنیا ـ برکلی در رشتۀ مطالعات خاور نزدیک گرفته و در آن دوران نزد حامد الگار درس خوانده، که تأثیر زیادی بر گرایش او به اسلام داشته است. وی آثار انگلیسی خود را با نام هنری بلیک آرچر ویلیامز منتشر می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 867

به "اجرای یک برنامه به وسیله فرزند نجف دریابندری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای یک برنامه به وسیله فرزند نجف دریابندری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید