از فرش فیروزه ای برای سلبریتی ها تا حضور ناشناس ها و جولان اُمیکرون در فجر

به گزارش شهر ورزش، تهران (پانا) - اولین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد در حالی برگزار گشت که ازدحام جمعیت در سالن نمایش فیلم ها و بعلاوه در سالن نشست خبری به قدری زیاد بود که پیش بینی اوج اُمیکرون در فجر را می دهد.

از فرش فیروزه ای برای سلبریتی ها تا حضور ناشناس ها و جولان اُمیکرون در فجر

اولین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر در حالی در خانه جشنواره یا برج میلاد برگزار گردید که در همان سانس اول که بیرو روی پرده رفت، ازدحام بسیاری در سالن مرکز همایش های برج میلاد را شاهد بودیم. در میان این افراد بعضی چهره هایی که تا به امروز آن ها را در رسانه ندیده بودیم، دیدیم.

در حالی که جشنواره فیلم فجر روتین های خاص خودش را دارد، زرق و برق های جشنواره به نوعی کم شده است اما باز هم بازار عکاسی از سلبریتی ها و ستاره های سینمایی داغ است.

نشست های خبری دو فیلم بیرو و مرد بازنده با توجه به اوج گیری سویه امیکرون، بسیار شلوغ بود و اعتراض هایی نیز از سوی بعضی خبرنگاران و عکاسان برای کم بودن فضای سالن سعدی برج میلاد صورت گرفت که در نهایت سبب شد تعدادی از عکاسان خبرگزاری ها به نشانه اعتراض، سالن را ترک نمایند.

این در حالی است که اگر تجربه پیروز سال گذشته جشنواره فجر و برگزاری نشست های خبری در سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد، اعمال می شد شاید هم نسبت به سلامتی خود و همکاران مان اطمینان بیشتری داشتیم و هم فضای کافی برای عکاسان خبری فراهم می شد.

جواد عزتی بازیگر فیلم مرد بازنده پس از این اعتراض و اتفاقات مبتلابه آن، خطاب به همه حاضران برای آرام کردن فضا گفت: تمامی خبرنگارها و عکاس ها حق دارند که در فضایی مسالمت آمیز و بدون بحث، خبر تهیه و عکاسی نمایند.

همانطور که انتظار می رفت نشست خبری مرد بازنده شلوغ تر، پر سروصداتر و پرتنش تر از بیرو بود و شاید بتوان این موضوع را به اظهارنظر جنجالی مرتضی علی عباس میرزایی نسبت به عملکرد خبرنگاران و منتقدان و چهره نبودن بازیگران فیلم بیرو مرتبط دانست.

نکته مهم دیگری که باز هم به عنوان خبرنگار با آن روبرو شدیم، تداخل نشست خبری فیلم قبلی با اکران فیلم سانس بعدی بود! که سال های سال با آن دست و پنجه نرم می کنیم و تا به امروز نشده که این معضل برطرف گردد. حل این مشکل برای خبرنگاران از این جهت مهم است که آنها باید خبر و گزارش خود را از نشست خبری فیلم قبلی مخابره نمایند و همین موضوع سبب می گردد وقتی وارد سالن نمایش فیلم می شوند، دیگر جایگاه خالی پیدا ننمایند و در حین فیلم تماشا نیز به کار مخابره خبرشان بپردازند. از طرف دیگر هنوز سیستم های مخصوص خبرنگاران که معمولا در محوطه پشتی مرکز همایش ها تعبیه شده اند، آماده نبود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 679

به "از فرش فیروزه ای برای سلبریتی ها تا حضور ناشناس ها و جولان اُمیکرون در فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از فرش فیروزه ای برای سلبریتی ها تا حضور ناشناس ها و جولان اُمیکرون در فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید