بتلفیلد 2042 تا اواسط دی ماه سه آپدیت بزرگ دریافت خواهد کرد

به گزارش شهر ورزش، بتلفیلد 2042 در حال حاضر بهترین شرایط خود را ندارد. برای مثال تعدادی از ویژگی های بتلفیلدهای اصلی در بازی وجود ندارند همچنین پر از باگ است. دایس هم در جریان مسائل هست به همین دلیل اعلام کرده که 3 به روزرسانی بزرگ را تا آخر سال میلادی جاری (اواسط طی ماه) عرضه خواهد کرد.

بتلفیلد 2042 تا اواسط دی ماه سه آپدیت بزرگ دریافت خواهد کرد

اولین آپدیت اصلی در تاریخ 4 آذر (25 نوامبر) عرضه شد. تغییرات موجود در این به روزرسانی اکثرا جزئی بوده و ویژگی تازه ای به بازی اضافه نمی کند. برای مثال هاورکرافت (Hovercraft) که در بازی قدرت بسیار زیادی داشت، حال کمی ضعیف شده است. همچنین باگی که باعث می شد به هم تیمی تان در نزدیکی دیوار دسترسی نداشته باشید از بین رفته است.

مهم ترین آپدیت، شماره دو خواهد بود که در آن دقت تیراندازی در آن بالا خواهد رفت. اگر شما الان ماشه را بکشید، شانس اینکه گلوله شما به هدف نخورد بسیار زیاد است. به خصوص اگر هدف شما با فاصله زیادی قرار داشته باشد. بعد از این آپدیت دقت شما بالاتر خواهد رفت و مبارزات بهتر خواهند شد.

طبق گفته دایس آپدیت شماره 3 بزرگ ترین نمونه از زمان عرضه خواهد بود. این به روزرسانی قرار است در ماه دسامبر عرضه شود. اگر شما به لیست کامل بخش های تغییر کرده در این به روزرسانی نگاه کنید، خواهید دید که مسائل زیادی را برطرف کرده اند. در این لیست یک بخش مهم وجود دارد. آن هم این است که شما لیست افرادی که می توانند شما را زنده کنند را ببینید. همچنین اینکه مسائل بصری و نورپردازی بازی هم برطرف شده است.

در حال حاضر در بتلفیلد 2042 ویس چت ندارد. همچنین جدول امتیازات آخر هر بازی آنلاین هم در حال حاضر در بازی وجود ندارد. دایس اعلام کرده که با دقت در حال کار روی این دو نمونه است و زمانی که چیزی برای عرضه داشته باشد، حتما اعلام خواهد کرد. در حال حاضر بتلفیلد نیازمند بهبود زیادی است. در اصل اینکه دایس بازی را ناقص عرضه کرده جای خود دارد اما در تلاش است تا هرچه زودتر مسائل را برطرف کند. یکی از مسائل شایع نقص در شرایط سطح زمین است که باعث می شود شما به طور ناگهانی به داخل زمین فرو بروید.

آخرین آپدیتی که قبل از انتهای سال میلادی عرضه خواهد شد هنوز اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است. تنها چیزی که ما می دانیم این است که دایس به شدت در تلاش است تا آن را قبل از انتهای سال میلادی عرضه کند. این طور که به نظر می رسد بهترین زمان برای تجربه بتلفیلد 2042 در دی ماه است که این به روزرسانی ها کامل منتشر شده و بازی در شرایط مناسبی قرار داشته باشد.

منبع: Rockpapershotgun.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 633

به "بتلفیلد 2042 تا اواسط دی ماه سه آپدیت بزرگ دریافت خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بتلفیلد 2042 تا اواسط دی ماه سه آپدیت بزرگ دریافت خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید