برای تهیه لباس فرم پسرانه حواستان به این نکات باشد

به گزارش شهر ورزش، این روزها که به زمان بازگشایی مدارس نزدیک می شویم، تهیه روپوش و لباس فرم مدارس از دغدغه های اولیای دانش آموزان است.

برای تهیه لباس فرم پسرانه حواستان به این نکات باشد

روزنامه خبرنگاران؛ گروه خانواده، رابعه تیموری :اگر فرزندتان پسر است، بهتر است در تدارک روپوش او موارد زیر را درنظر داشته باشید. توصیه های لازم برای تهیه روپوش های دخترانه را هم در شماره های بعد بخوانید:

  • روپوش های پسرانه باید روی پیراهن یا بلوز پوشیده شوند. به همین علت هم باید سایز آنها یک سایز بزرگ تر از سایز بچه ها باشد.
  • از آنجایی که پسرها روپوش را روی لباس خود می پوشند، بهتر است برای تهیه روپوش های پسرانه از جنس های خنک و نخی بهره ببرید.
  • معمولا پسرها عادت ندارند از روپوش مدرسه خود به خوبی مراقبت نمایند و به همین علت عمر روپوش مدرسه آنها چندان طولانی نیست. پس سعی کنید از پارچه های مقرون به صرفه قیمت تر برای تهیه روپوش آنها استفاده و در عوض 2روپوش برایشان تهیه کنید.
  • با توجه به سردشدن هوا در فصل پاییز شما مجبورید زیر اونیفورم مدرسه، لباس دیگری به تن فرزندتان بپوشانید، ولی بهتر است رنگ لباس زیر او را با روپوش مدرسه اش هماهنگ کنید تا ظاهر مرتب تری داشته باشد.
  • بهتر است برای بچه های دبستانی، از روپوش های زیپ دار و برای بچه های بزرگ تر هم از روپوش های دکمه دار بهره ببرید.
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 شهریور 1402 بروزرسانی: 22 شهریور 1402 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 972

به "برای تهیه لباس فرم پسرانه حواستان به این نکات باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تهیه لباس فرم پسرانه حواستان به این نکات باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید