برنامه روز دوم جشنواره تئاتر دانشگاهی اعلام شد

به گزارش شهر ورزش، بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی در دومین روز از اجرا های بخش صحنه ای و تجربه های اجرا با 5 نمایش و 8 نوبت اجرا میزبان مخاطبان این رویداد و علاقه مندان به هنر های نمایشی است.

برنامه روز دوم جشنواره تئاتر دانشگاهی اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران؛ روابط عمومی بیست وسومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، در ادامه اجرای آثار بخش های صحنه ای و تجربه های اجرای بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، این رویداد امروز (شنبه 12 تیر) میزبان نمایش پاپ ژپتو به کارگردانی محمدرضا محمودی در سالن اصلی تالار مولوی است که در دو سانس 16 و 19 اجرا می گردد. نمایش شب شک به کارگردانی امیرحسین بریمانی از ساعت 17:30 در سالن کوچک تالار مولوی و نمایش فریاد خاموش به کارگردانی هادی عطایی در دو سانس 16 و 17:30 در عمارت نوفل لوشاتو در بخش صحنه ای به روی صحنه خواهند رفت.

نمایش های باغ وحش به نویسندگی رودابه سرمدی و کارگردانی فرشته اعظمی در سانس های 16 و 18 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر و نمایش همچون به نویسندگی و کارگردانی فرزانه جعفرنیا از ساعت 21 در پلتفرم عمارت روبرو در بخش تجربه های اجرا میزبان علاقه مندان به هنر های نمایشی هستند.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سید مجتبی جدی و به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در بخش های صحنه، منطقه ها، تجربه های اجرا، پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه نویسی (جایزه اکبر رادی)، ترجمه (جایزه دکتر محمدرضا خاکی)، بین الملل، اساتید، جشنواره جشنواره ها، رادیو تئاتر، ماکت صحنه، عکس، پوستر، کارگاه ها و درس گفتار ها 11 تا 19 تیر ماه در حال برگزاری است.

شایان ذکر است، با توجه به شیوع موج پنجم و اعلام شرایط قرمز و تاکید مرکز هنر های نمایشی مبنی بر تعطیلی همه اجرا های تئاتر، اجرا های جشنواره مطابق جدول، با رعایت کامل موازین بهداشتی با حضور هیأت داوران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 385

به "برنامه روز دوم جشنواره تئاتر دانشگاهی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه روز دوم جشنواره تئاتر دانشگاهی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید