بروزرسانی جالب اینستاگرام در بیوگرافی

به گزارش شهر ورزش، دیجیاتو نوشت: پس از سال ها مقاومت و توسعه ابزارهای شخص ثالث مختلف Linktree، حالا اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد به حساب خود بیش از یک اضافه نمایند. درحقیقت حالا تمام کاربران می توانند در Bio حساب خود حداکثر 5 داشته باشند.

بروزرسانی جالب اینستاگرام در بیوگرافی

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، پشتیبانی از 5 در حساب اینستاگرام را در کانال اینستاگرام خود بیان کرد و گفت احتمالاً با یکی از موردانتظارترین ویژگی های این پلتفرم روبه رو هستیم.

افزودن حداکثر 5 به حساب اینستاگرام

ویژگی نو اینستاگرام می تواند کاربردهای متنوعی برای کاربران داشته باشد. برای مثال، می توانید به حساب های خود در سایر شبکه های اجتماعی در اینستاگرام دهید تا کاربران بتوانند به همه آن ها دسترسی پیدا نمایند.

برای افزودن به حسابتان در اینستاگرام، تنها کافیست به پروفایل خود بروید و گزینه ویرایش پروفایل یا Edit Profile را بزنید. در این بخش می توانید چندین به پروفایل خود اضافه کنید، برای آن ها نام انتخاب نمایید و بعلاوه ترتیب آن ها را تغییر دهد.

اگرچه حالا می توانید چندین به حسابتان اضافه کنید، اما تنها یک به نمایش گذاشته می گردد. درحقیقت مخاطب شما می تواند به طور مستقیم به اولین برود، اما برای دسترسی به سایر ها یک صفحه پاپ آپ برای او ظاهر می گردد. در این صفحه سایر ها به نمایش گذاشته می شوند و مخاطب می تواند موردنظرش را انتخاب کند.

شاید فهرست شدن تمام ها در صفحه اصلی برای صاحب حساب و البته مخاطب مجذوب کننده تر باشد، اما همچنان با یک قابلیت کاربردی روبه رو هستیم. به نظر می رسد پس از تصاحب توییتر به وسیله ایلان ماسک و تغییراتی که او در آن ایجاد کرد، متا می خواهد با تغییرات مثبت در پلتفرم های مختلفش، کاربران بیشتری جذب کند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1402 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 916

به "بروزرسانی جالب اینستاگرام در بیوگرافی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروزرسانی جالب اینستاگرام در بیوگرافی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید