برترین زمان سفر به آنتالیا ، سفر مقرون به صرفه در آب وهوایی دلچسب

به گزارش شهر ورزش، در این مطلب آنتالیا را در فصل های مختلف تعریف می کنیم تا دوستداران سفر به آنتالیا برترین تجربه سفر به آنتالیا را داشته باشند. با خبرنگاران باشید تا برترین زمان برای سفر به آنتالیا را انتخاب کنید.

برترین زمان سفر به آنتالیا ، سفر مقرون به صرفه در آب وهوایی دلچسب

برترین زمان سفر به آنتالیا کدام فصل است؟

آنتالیا، شهر خوب تابستان ها

در فصل بهار، وقتی هنوز در بیش تر اروپا هوا بارانی است، آب و هوای آنتالیا معتدل و دلچسب می­ گردد. همین موضوع آنتالیای زیبا را تبدیل به محل مناسبی برای شروع تعطیلات تابستانی می نماید؛ قدم ­ زدن­ طولانی و دلچسب در کنار ساحل، خوردن غذاهای محلی، غرق شدن زیر آفتاب گرم تابستانی، سرگرمیات، جشن و پایکوبی، خوردن نوشیدنی ­های خنک و دلچسب در جشن­ های بی­ شمار تابستانی. این ها فقط بخش کوچکی از سرگرمیات لذت بخش تابستانی در آنتالیاست که شاید بعد از این مقاله خودتان بخواهید آن ها را تجربه کنید. اما شاید یک نفر تابستان را برای سفر به آنتالیا انتخاب نکند، پس چه زمانی برای سفر به آنتالیا مناسب است؟ خبرنگاران در این مقاله به آنتالیا و آب وهوای آن نگاهی می اندازد. بعد از سرانجام این مقاله، می توانید خودتان برترین زمان سفر به آنتالیا را انتخاب کنید.

تابستان آنتالیا ، فصلی برای سرگرمی های ساحلی

لذت سفر به آنتالیا در تابستان، یک تجربه به یادماندنی

تابستان­ های آنتالیا گرم و خشک و زمستان­ های آن معتدل و بارانی است. آب و هوای آنتالیا در فصل تابستان از ماه تیر تا اواسط شهریور، گرم و مرطوب است. ماه مرداد را می توان گرم ترین ماه آنتالیا دانست. دما در این ماه به بالاترین حد خود یعنی 38 درجه سانتی­ گراد می رسد. کم ترین اندازه دما در ماه 32 درجه سانتی­ گراد است. اگر در فصل تابستان و تعطیلات تابستانی در ساحل ناهموار آنتالیا قدم بزنید شلوغی ساحل را کاملا حس می کنید. اوج مسافرت به آنتالیا در این زمان از سال است. آفتاب درخشان و آبی آرام مدیترانه ای مطلوب تمام مسافران آنتالیاست. در این فصل می گردد از مکان های سرگرمیی آنتالیا، لذت بسیار زیادی برد.

سفر به آنتالیا در فصل پاییز و یک شنای دلچسب

تجربه آنتالیا در پاییز زیبا

فصل پاییز درآنتالیا از ماه شهریور تا اواسط آذر است. از ماه مهر، دمای هوا به تدریج کاهش پیدا می نماید. اما اگر آب تنی کردن در هوایی با یک نسیم پاییزی مطبوع را دوست دارید، می توانید در مهرماه به آنتالیا بروید. خرید در آنتالیا، در اوایلِ فصل پاییز انتخاب خوبی برای گشت وگذار در این شهر است.

سفر به آنتالیا در زمستان یا سفر به قطب

زمستان آنتالیا برای آن ها که برف در طبیعت بکر را دوست دارند

اگر با سرما مشکل دارید زمستان را انتخاب نکنید. در این فصل بارش ­های ناگهانی بسیار عادی است. زمستان آنتالیا از اواخر آذر تا اوایل اسفندماه است. در این ماه ها، آنتالیا هنوز آفتابی اما کمی سرد است. بالاترین اندازه دما 16 درجه سانتی ­گراد و پایین­ ترین اندازه آن 4 درجه سانتی­ گراد است.

بهار بی نظیر آنتالیا لذتبخش ترین سفر

زیبایی شگفت انگیز آنتالیا در بهار

می توان گفت برترین زمان سفر به آنتالیا، فصل بهار است. این فصل از اواخر اسفند تا اواخر اردیبهشت ادامه دارد. طبیعت در این فصل از سال در زیباترین حال خود است. حال خوش و زیبایی که می تواند به شما هم منتقل گردد. همه چیز در رشد و شکوفایی و زیبایی است و اگر به اطراف خود نگاه کنید بهار را کاملا حس می کنید. می توانید در شهر بچرخید و از بهار آنتالیا لذت ببرید.

مراکز خرید آنتالیا - میگروس

با تمام این حرف ها این شمایید که زمان مناسب سفرتان را انتخاب می کنید. برترین زمان سفر به آنتالیا بسته به اولویت های گردشگر ها فرق دارد. عواملی مثل آب و هوا، تراکم گردشگران و … در انتخاب برترین زمان سفر به آنتالیا تاثیر دارد.

اگر شما فصل های مختلف آنتالیا را تجربه نموده اید، تجربه های خود را با درمیان بگذارید.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 792

به "برترین زمان سفر به آنتالیا ، سفر مقرون به صرفه در آب وهوایی دلچسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان سفر به آنتالیا ، سفر مقرون به صرفه در آب وهوایی دلچسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید