تارتار: همه چیز برای بازگرداندن ذوب آهن به اوج مهیاست، ماهینی با نظر من جدا شد

به گزارش شهر ورزش، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: همه چیز برای بازگرداندن ذوب آهن به اوج مهیا است و امیدوارم در سرانجام فصل صندلی مناسبی به دست آوریم.

تارتار: همه چیز برای بازگرداندن ذوب آهن به اوج مهیاست، ماهینی با نظر من جدا شد

مهدی تارتار در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، درباره علت پذیرفتن پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه بابت اعتمادشان تشکر می کنم. هر مربی دوست دارد در تیمی بدون دغدغه کار کند. ساختار ذوب آهن بسیار قوی است و ما از این نظر هیچ مسئله ای نداریم. ذوب آهن تیمی خوشنام و بسیار عظیم است و باید ناکامی های 2 سال اخیر را به فراموشی سپرد.

وی ادامه داد: در 2 سال اخیر اتفاقاتی رخ داد که قصد صحبت درباره آن را ندارم. باید نتایجی کسب کنیم که در خور نام عظیم ذوب آهن باشد، اتفاقی که شاید مشکل به نظر بیاید که با وجود حضور هیئت مدیره باشخصیت و با دیدگاه حرفه ای در رأس باشگاه در کنار نظم اقتصادی و امکاناتی باشگاه، شدنی بوده و همه شرایط لازم برای دست یابی به آن فراهم است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره بازیکنان اضافه شده به ترکیب تیمش، اظهار داشت: در جذب بازیکنان مدنظر عملکرد خوبی داشتیم و همه چیز مهیا است که ذوب آهن را به شرایط خوب گذشته بازگردانیم.

تارتار درباره فرایند تیم ذوب آهن در فصل پیش رو، گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست اما این قول را می دهیم که با توجه تعهدی که باشگاه ذوب آهن داریم، شبانه روز برای موفقیت تیم کوشش کنیم. ذوب آهن دیگر نباید دغدغه سقوط داشته باشد بلکه فقط باید به فکر ارتقای صندلیش در جدول باشد. البته اتفاقات فوتبالی وجود دارد و امیدوارم این اتفاقات به سود ما رقم بخورد و در سرانجام فصل صندلی مناسبی کسب کنیم.

وی درباره علت جدایی دانیال ماهینی گفت: ماهینی با نظر من از باشگاه جدا شد؛ این بازیکن با من صحبت کرد و دوست داشت به تیم خود بازگردد که من هم با جدایی او موافقت کردم.

170، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 455

به "تارتار: همه چیز برای بازگرداندن ذوب آهن به اوج مهیاست، ماهینی با نظر من جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: همه چیز برای بازگرداندن ذوب آهن به اوج مهیاست، ماهینی با نظر من جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید