حرف های دوپهلوی علیرضا بیرانوند درباره بازگشت به ایران

به گزارش شهر ورزش، خبرنگاران: این روز ها بحث بازگشت علیرضا بیرانوند به فوتبال ایران داغ است؛ دروازه بان اصلی تیم ملی در باشگاه آنتورپ فرصت زیادی برای بازی کردن به دست نیاورد و حالا در سال منتهی به جام جهانی، شرایط برای او پیچیده تر هم شده است.

حرف های دوپهلوی علیرضا بیرانوند درباره بازگشت به ایران

به گزارش خبرنگاران، این موضوع مصادف شده با شایعاتی که می گوید بیرانوند از چند تیم لیگ برتر ایران پیشنهاد دارد؛ سپاهان یکی از گزینه های نزدیک به علیرضا بیرانوند است که در صورت تمایل می تواند بدون دغدغه به آن بپیوندد. به غیر از سپاهان، 72 ساعت گذشته صحبت های زیادی از سوی یکی از نشریات ورزشی درباره تمایل علیرضا بیرانوند برای رفتن به استقلال مطرح شده است؛ موضوعی جنجالی که باعث اختلاف نظر بین طرفداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شده است.

علیرضا بیرانوند اگرچه ابتدا خیلی سریع داستان پیوستن به استقلال را منفی دانسته، ولی در تازه ترین صحبت هایی که با روزنامه همشهری داشته، خیلی روشن، درباره برگشتن یا برنگشتن به لیگ ایران حرف نزده است. او می گوید دوست دارد در فوتبال اروپا بماند، ولی یک قید شرط برای حرف هایش می گذارد. به گزارش خبرنگاران، بیرانوند می گوید: من از بازی در اروپا تجربیات زیادی را کسب کردم و فعلا فکری برای بازگشت به فوتبال ایران ندارم. این موضوع برای من در اولویت نیست، چون هدف های مهمی را دنبال می کنم. در فصلی که گذشت خیلی چیز ها یاد گرفتم که می تواند در فصل آینده به من یاری کند. خیلی خوب می دانم که اگر در فصل آینده شرایط خوبی داشته باشم و بتوانم در جام جهانی هم خودم را نشان دهم، قطعا یک موقعیت عظیم برایم ایجاد خواهد شد.

نکته ای که در همین بخش از صحبت های علیرضا بیرانوند نهفته است استفاده از کلمه فعلا است. او می گوید فعلا بازگشت به ایران در اولویت نیست، ولی با این وجود باید به فکر آینده اش هم باشد. بخش دوم صحبت های بیرانوند بیشتر شرایط را شرح می دهد: من باید با باشگاه و سرمربی نو تیم که دانمارکی است، صحبت کنم و همانطور که گفتم، اولویتم حضور در فوتبال اروپا ست. البته سال جاری سال جام جهانی است و مطمئنا باید شرایط خاصی برای من ایجاد گردد که بتوانم دروازه بان شماره یک باشم. اگر تصمیم به بازگشت بگیرم، طبیعتا خیلی از تیم های لیگ فزونی به من پیشنهاد می دهند، ولی خودم دوست دارم که در فوتبال اروپا بمانم.

به گزارش خبرنگاران، اینجا درست همان موضوعی است که حرف های بیرانوند دوپهلو می گردد؛ از یک طرف می گوید بازگشت به ایران برایش در اولویت نیست و از طرفی می گوید سال جام جهانی است و باید دروازه بان شماره یک باشم. بعید است بیرانوند با حضور در تیم دیگری در اروپا خیلی سریع تبدیل به دروازه بان شماره یک گردد پس به همین علت است که می گوید اگر تصمیم به بازگشت بگیرم، پیشنهادات زیادی از ایران خواهم داشت. این مورد معین می نماید که گزینه بازگشت به ایران در فکر علیرضا هست حتی اگر برایش در اولویت نباشد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 381

به "حرف های دوپهلوی علیرضا بیرانوند درباره بازگشت به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های دوپهلوی علیرضا بیرانوند درباره بازگشت به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید