خبرنگاران جذب 40 برند شناخته شده در کیش

به گزارش شهر ورزش، کیش-خبرنگاران- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره با جذب 40 برند شناخته شده در این منطقه گفت: با فراهم کردن مکان های مناسب در ساحل جزیره کیش برای این برند ها، سطح ارائه خدمات در این منطقه ارتقاء خواهد یافت.

خبرنگاران جذب 40 برند شناخته شده در کیش

غلامحسین مظفری امروز در جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان، ارائه خدمات با کیفیت به توریستان در کیش را یکی از مهم ترین محورهای فعالیت این سازمان عنوان نمود و اضافه نمود: بخشی از این خدمات از سوی سازمان منطقه آزاد کیش ارائه می گردد و بخشی نیز مربوط به افرادی هست که حلقه اتصال ما با توریست برای ارائه خدمات با کیفیت هستند.

وی خاطر نشان کرد: باید توجه اصلی متولیان این امر به ارائه خدمات باکیفیت، مطلوب و مناسب با شرایط ایده ال جلب گردد.

مظفری با اشاره به افزایش سطح توقع توریستان ازخدمات در جزیره کیش و ضرورت حضورافراد توانمند درعرصه توریستی برای حفظ برندکیش به عنوان مقصد مطلوب توریستی در کشور و منطقه گفت: باید خود را با شرایط موجود تطبیق داد و در راستای ارتقای کیفیت گام های موثری برداشت و افرادی که توانایی هم سو شدن با فرایند ارتقای خدمات در کیش را ندارند باید از سیستم حذف شوند.

وی در رابطه با تبیین هدف گذاری ها برای جذب توریستان از استان های مختلف کشور به منطقه آزاد کیش گفت: مراکز توریستی و تفریحی یکی از پربازدید ترین مکان ها دراین جزیره است و سازمان منطقه آزاد کیش بیشتر از خدمات زیر بنایی، به وسیله مکان های توریستی مورد قضاوت مسافران قرار می گیرد.

وی توضیح داد: در ساماندهی این فضاها باید به گونه ای عمل کرد که ارتقای کیفیت اصلی ترین موضوع برای جلب رضایت حداکثری توریستان باشد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با جذب 40 برند شناخته شده در منطقه آزاد کیش اضافه نمود: با فراهم کردن مکان های مناسب در ساحل جزیره کیش برای برند های یاد شده، سطح ارائه خدمات در این منطقه ارتقاء خواهد یافت.

به گفته غلامحسین مظفری عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه های مالی، فرهنگی، مالی و حاکمیتی باید به گونه ای باشد که نماینگر یک سازمان مقتدر و توانمند باشد.

مظفری گفت: جزیره کیش به عنوان منطقه توریست پذیر پیشگام در توسعه و فراهم کردن زمینه های رشد مالی است و در بسیاری از موضوعات برای کشور پایلوت است.

بر اساس این گزارش تبدیل ساختمان منطقه آزاد کیش در تهران به نمایشگاه دائمی و استفاده بهینه از فضای موجود این ساختمان با پیش بینی تقویم سالانه، برنامه ها و مناسبت های متنوع ازدیگرموارد مطرح شده دراین نشست بود.

در این راستا غلامحسین مظفری ضمن تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به بهسازی و بازسازی سازمان منطقه آزاد کیش در تهران گفت : به دنبال فضای لوکس و تشریفات نیستیم بلکه در کوشش هستیم فضای مرتب و مناسبی که در شان سازمان و همچنین هموطنانمان باشد ایجاد شده و نظم و انظباط حاکم بر سیستم سازمان در محل پاسخگویی به مراجعان نیزاحساس گردد.

مظفری با بیان این که سرعت بخشیدن به بهسازی و آماده سازی فضاهای موجود در سطح کیفی مناسب می تواند به عنوان ظرفیت های شاخص این منطقه مطرح گردد گفت: مهمتر از اقدام بهسازی و بازسازی این فضاها، معین کردن نوع بهره برداری آن است.

وی بر ضرورت معین کاربری های متنوع درجهت استفاده بهینه از فضاهای تاره ایجاد شده تاکید نمود و گفت : چنانچه نوع بهره برداری از این فضاها معین نشده و برنامه ریزی لازم برای استفاده بهینه لحاظ نگردد، این فضا با وجود صرف هزینه بدون استفاده رها خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با شناسایی مخاطبان جامعه هدف در هر بخش و حوزه بر اساس برنامه سالانه؛ می توان 42 برنامه متنوع در ساختمان منطقه آزاد کیش در تهران برگزار کرد.

مظفری با اشاره به تدوین برنامه کوتاه مدت برای برگزاری نمایشگاه عمومی از توانمندی ها و ظرفیت های موجود کیش در تهران اضافه نمود: پس از برگزاری نمایشگاه باید برنامه زمان بندی جهت برپایی نمایشگاه های مختلف همراه با یک سالن با ظرفیت پذیرش 100نفر و مجهز به امکانات پشتیبانی پیش بینی گردد.

مظفری با تاکید بر این که بخشی از ظرفیت های موجود در ساختمان منطقه آزاد کیش در تهران را می توان برای برگزاری مراسم مناسبت های مختلف مناطق دیگر کشور اختصاص داد گفت: با هم افزایی مناطق آزاد کشور با سازمان منطقه آزاد کیش؛ ظرفیت های موجود در قالب برگزاری نمایشگاه مشترک فراهم شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 175

به "خبرنگاران جذب 40 برند شناخته شده در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جذب 40 برند شناخته شده در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید