تور ارزان فرانسه: خط و نشان سرمربی تازه والیبال ژاپن برای المپیک 2024 پاریس

به گزارش شهر ورزش، سرمربی تازه والیبال ژاپن می گوید که می خواهد در المپیک پاریس بهتر از توکیو عمل کند.

تور ارزان فرانسه: خط و نشان سرمربی تازه والیبال ژاپن برای المپیک 2024 پاریس

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه والیبال ژاپن پس از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، فیلیپ بلن سرمربی پیشین تیم ملی فرانسه را به عنوان سرمربی تازه ژاپن تا المپیک 2024 پاریس معرفی کرد.

فیلیپ بلن سر مربی تازه تیم والیبال مردان ژاپن در کنفرانس مطبوعاتی در مورد برنامه خود برای تیم ملی والیبال ژاپن گفت : می خواهیم در المپیک پاریس به یک نتیجه فوق العاده دست پیدا کنیم که از نتیجه المپیک توکیو فراتر است!

فیلیپ بلن پیش از این با عنوان مربی در تیم ملی ژاپن حضور داشت. تیم ملی والیبال ژاپن در المپیک توکیو عملکرد خوبی داشت و در مرحله گروهی تیم ملی والیبال ایران را شکست داد و توانست به مرحله حذفی صعود کند. والیبال ایران با شکست 3 بر 2 مقابل ژاپن از مرحله گروهی حذف شد.

در ملاقات مرحله یک چهارم نهایی بازی های المپیک والیبال ژاپن میزبان به مصاف برزیل مدعی رفت. تیم ملی والیبال ژاپن که با شکست ایران در این مرحله حضور پیدا نموده بود با شکست سنگین 3 بر صفر مقابل برزیل از این رقابت ها کنار رفت.

به نظر می آید والیبال ژاپن در المپیک پاریس در پی هدفی بزرگتر بوده که از امروز برای آن برنامه ریزی نموده است. این موضوع می تواند زنگ خطری برای والیبال ایران باشد چرا که ژاپن به عنوان تیم مدعی در آسیا شناخته می گردد، هرچند که ملی پوشان به تازگی توانسته اند قهرمان آسیا شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 533

به "تور ارزان فرانسه: خط و نشان سرمربی تازه والیبال ژاپن برای المپیک 2024 پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: خط و نشان سرمربی تازه والیبال ژاپن برای المپیک 2024 پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید