دروازه بان سپاهان: در روز خوب مان به مصاف پرسپولیس نرفتیم

به گزارش شهر ورزش، پیغام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی تیمش برابر پرسپولیس توضیحاتی را بیان نمود.

دروازه بان سپاهان: در روز خوب مان به مصاف پرسپولیس نرفتیم

به گزارش ، پیغام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی تیمش برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: همه می دانستند 2 تیم از برترین تیم های ایران با هم بازی دارند و برترین بازیکنان در زمین بودند. بازی را خوب آغاز کردیم، اما در ادامه فرایند بازی عوض شد. در روزی که خوب نبودیم مساوی گرفتیم، که نتیجه بدی نبود. در روز خوب مان به مصاف پرسپولیس نرفتیم. امیدوارم در ادامه رقابت ها با انگیزه و عملکرد بهتری ظاهر شویم.

او درباره اینکه سپاهان بعد از دریافت گل تازه راه افتاد، اعلام کرد: بله، البته در دقایق ابتدایی نیمه اول هم خوب بودیم. در نیمه دوم هم بعد از تعویض ها سوار بازی شدیم. پرسپولیس هم عقب نشسته بود که از تک گل خودش محافظت کند، اما خدا را شکر توانستیم در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر برسانیم.

دروازه بان سپاهان درباره درگیری های پس از بازی مقابل پرسپولیس گفت: من دیر رسیدم و متوجه نشدم منشأ آن از کجا بود، اما صحنه های قشنگی را شاهد نبودیم.

نیازمند درباره اینکه قبل از بازی برخورد گرمی بین اعضای 2 تیم بود، اما پس از بازی این اتفاقات افتاد، خاطر نشان کرد: بله، همه رفیق و دوست ما هستند و در تیم ملی همدیگر را می بینیم، اما حساسیت بازی بالا بود و این اتفاقات رخ داد. صحنه مشکوک آخر بازی هم در جنجال بعد از بازی در راهرو دخیل بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 443

به "دروازه بان سپاهان: در روز خوب مان به مصاف پرسپولیس نرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان سپاهان: در روز خوب مان به مصاف پرسپولیس نرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید