رنگ سال 2025 دارچینی سنگی است

به گزارش شهر ورزش، رنگ سال 2025 از سوی کمپانی بنجامین مور تحت نام Cinnamon Slate انتخاب شد. رنگ سال 2025 درواقع یک رنگ آرامبخش و لوکس و ترکیبی از رنگ های آلویی و مخملی یا به قولی دارچینی سنگی است. حتما می دانید که هر ساله، با نزدیک شدن به سال نو میلادی، کمپانی پنتون و کمپانی های فعال در حوزه رنگ و دکوراسیون، یک یا چند رنگ را به عنوان رنگ سال انتخاب نموده و مکمل ها یا رنگ هایی که با رنگ سال، هماهنگ می شوند را هم معرفی می نمایند. معمولا کمپانی های رنگ و دکوراسیون، قبل از کمپانی پنتون، رنگ سال خود را ارائه می دهند. در میان این کمپانی ها، بنجامین مور، یکی از شناخته شده ترین کمپانی های فراوری رنگ است که با انتخاب رنگ سال 2025 یا رنگ سال 1404، این روزها سر و صدای زیادی به پا نموده است. در این مقاله از در به آنالیز رنگ سال 2025، ویژگی های این رنگ، مکمل های رنگ سال برای ست کردن و … خواهیم پرداخت.

رنگ سال 2025 دارچینی سنگی است

رنگ سال 2025 بنجامین مور چه رنگی است؟

رنگ هایی که بنجامین مور به عنوان رنگ سال انتخاب می نماید، معمولا بسیار خاص، شیک و لوکس هستند. برای رنگ سال 2024 ()، این کمپانی رنگ آبی نوا را انتخاب نموده بود و سال جاری رنگ سال 2025 بنجامین مور، رنگ دارچینی سنگی (Cinnamon Slate) با کد رنگ 2113-40 انتخاب شده است.

این رنگ تنالیته بنفش بادمجانی دارد و به گفته مدیران این کمپانی، رنگ دارچینی سنگی، بسته به رنگی که به آن منعکس می گردد، می تواند رگه های قهوه ای تیره، آلویی و خاکستری را تحت تاثیر قرار دهد و آن را به یک رنگ خنثی که قابلیت هماهنگ شدن با رنگ های مختلف گرم و سرد را در دنیای فشن و مد و دکوراسیون و معماری دارد، تبدیل کند.

ویژگی های رنگ دارچینی سنگی سال 2025

رنگ بنفش مایل به خاکستری یا رنگ دارچینی سنگی 2025 کمپانی بنجامین مور، در اصل ترکیبی از رنگ های قهوه ای و آلویی است. این رنگ چه در دنیای طراحی دکوراسیون و چه در مد و لباس، به عنوان یکی از رنگ های کلاسیک، شیک و تشریفاتی شناخته می گردد که آن را از دیگر رنگ ها متمایز می نماید. به خاطر تناژهای مختلفی که در رنگ آلویی-قهوه ای وجود دارد، این رنگ، به یک رنگ همه کاره تبدیل شده است و می تواند حس های مختلفی را به بیننده القا کند.

از طرفی، این رنگ، کسالت رنگ های خنثی را از بین می برند. بعضی از رنگ هایی که به عنوان رنگ مکمل در پالت رنگی دارچینی سنگی قرار دارند، رنگ های مات و خنثی هستند که استفاده از آنها در کنار رنگ دارچینی، می تواند باعث بیشتر به چشم آمدن این رنگ و ساختن یک ترکیب فوق العاده شوند.

رنگ سال 2025 برای دکوراسیون داخلی و خارجی

بیشتر تمرکز کمپانی بنجامین مور در انتخاب رنگ سال، قابلیت رنگ مورد نظر برای استفاده در دکوراسیون داخلی یا خارجی است. بنابراین رنگ هایی که به عنوان رنگ سال انتخاب می شوند، بر اساس تاثیر روحی و روانی که دارند، مورد آنالیز قرار می گیرند. چون رنگ های دکوراسیون نباید حس بی میلی، کسلی، معذب بودن و اضطراب را القا نمایند. این کمپانی به همه این موارد توجه ویژه ای را در برگزیدن رنگ سال نشان می دهد.

رنگ سال 2025 بنجامین مور هم طوری انتخاب شده است که بتواند حس صمیمیت، لوکس بودن و کلاسیک بودن را بدهد. علاوه بر این، رنگ دارچینی سنگی، حس گرما و راحتی را به محیط می افزاید و یک انتخاب فوق العاده برای همه فصل های سال، به ویژه فصل پاییز و زمستان است.

رنگ سال 1404 بنجامین مور در استایل، مد و فشن

استفاده از رنگ دارچینی سنگی یا رنگ بنفش مایل به خاکستری در ترکیب رنگ پوشش، لباس و اکسسوری هایتان، می تواند سلیقه به روز و مدرن شما را نشان دهد. بعلاوه این رنگ، قابلیت دارد با رنگ های خنثی و حتی رنگ هایی با تناژ تند، ترکیب جذابی را به وجود آورد. این رنگ مخصوصا برای فصل پاییز و زمستان، انتخاب بسیار شیک و مناسبی است.

رنگ هایی که به خوبی می توانند با رنگ دارچینی سنگی، ست شوند، شامل رنگ های قهوه ای، کرم، سبز جنگلی، آبی ملایم و خاکستری کمرنگ هستند. می توانید رنگ اصلی پالتو، شال یا کفش خود را از این رنگ انتخاب نموده و با رنگ های مکمل آن، اکسسوری یا دیگر لباس های خود را انتخاب کنید.

تاریخچه کمپانی بنجامین مور

کمپانی بنجامین مور اند دکو یک کمپانی بسیار مشهور و باسابقه در ایالات متحده آمریکاست که در زمینه فراوری رنگ و پوشش های سطحی فعالیت دارد. این شرکت از سال 1883 با نام برادران مور آغاز به کار کرد و در کمتر از 10 سال، توانست به خاطر فراوری محصول نوآورانه مورِسکو که برای رنگ آمیزی دیوار و سقف به کار می رفت، نام خود را سر زبان ها بیندازد.

محصولات فراوریی بنجامین مور، به قدری پیشرفته و خلاقانه بودند که این کمپانی را به یکی از بزرگ ترین سازندگان رنگ در آمریکای شمالی بدل کرد. امروزه بنجامین مور، با سابقه حدود 130 سال و 7 کارخانه، 22 مرکز توزیع و بیش از 4 هزار خرده فروش، یکی از غول های فراوری رنگ و پوشش های سطحی به شمار می رود.

سوالات متداول درباره رنگ سال 2025

رنگ سال 2025 بنجامین مور چه رنگی است؟

کمپانی رنگ بنجامین مور، برای سال 2025 رنگ دارچینی سنگی (Cinnamon Slate) با کد رنگ 2113-40 انتخاب نموده است. این رنگ تنالیته بنفش بادمجانی دارد.

رنگ سال 1404 با چه رنگی هایی ست می گردد؟

رنگ دارچینی سنگی را می توانید با رنگ های قهوه ای، کرم، سبز جنگلی، آبی ملایم و خاکستری کمرنگ، ست کنید.

رنگ سال 2025 پنتون چه رنگی است؟

پنتون معمولا آخرین کمپانی است که رنگ منتخب خود به عنوان رنگ سال را معرفی می نماید. تا این لحظه هنوز پنتون رنگ قطعی خود را برای رنگ سال 2025 اعلام ننموده است. بعضی رسانه ها حدس می زنند رنگ سال 2025 پنتون رنگ Future Dusk (غروب آینده) باشد که رنگی مابین آبی و بنفش است.

منبع: افق کوروش
انتشار: 1 آبان 1403 بروزرسانی: 1 آبان 1403 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 1025

به "رنگ سال 2025 دارچینی سنگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ سال 2025 دارچینی سنگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید