ستاره ای که به خاطر آتش سوزی از عربستان رفت

به گزارش شهر ورزش، موسی المحیانی مدیر اجرایی باشگاه الاهلی عربستان درباره دلایل جدایی پائولینیو ستاره سابق تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلونا گفت: تنها علت جدایی این ستاره مشکلاتی بود که در برزیل برای او به وجود آمد. او نمی توانست در کشور دیگری بازی کند و جدایی پائولینیو هیچ علت دیگری نداشت.

ستاره ای که به خاطر آتش سوزی از عربستان رفت

المحیانی اضافه نمود: پائولینیو تصویری برای ما ارسال کرد که نشان می داد منزل خانواده او در برزیل آتش گرفته است و در شرایط بسیار سخت و بحرانی قرار داشت. بعلاوه پزشک مادر پائولینو توصیه نموده بود که باید در کنار او باشد و مادرش در این موقعیت به وی احتیاج دارد. او با انگیزه و کوشش زیادی در تمرینات حضور داشت، اما بعد از تماشا تصاویر آتش سوزی منزل خانواده و شرایط جسمی مادرش در شرایط خوبی قرار نداشت.

وی ادامه داد: پائولینیو با ما نشستی برگزار و اعلام نمود نمی تواند اینجا بماند. ابتدا پیشنهاد دادم مرخصی بگیرد و به برزیل برود، اما اعلام نمود باید در برزیل زندگی کند و ما هم با توجه به شرایطی که داشت درخواست او را پذیرفتیم.

مدیر اجرایی الاهلی عربستان در خاتمه گفت: پائولینیو دستمزد خودش را بخشید و باشگاه الاهلی هم بدون هیچ ادعایی رضایت نامه او را صادر کرد تا بتواند به کشور خود بازشود. او در اینجا خشنود بود، اما تنها به خاطر مسائل و شرایط خانوادگی اش به برزیل بازمی شود. او روز پنجشنبه با یک پرواز اختصاصی ریاض را به مقصد کشورش ترک خواهد نمود. توافق با این بازیکن تصمیم نادرستی نبود و ما می توانیم جای خالی این بازیکن را به زودی پر کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 482

به "ستاره ای که به خاطر آتش سوزی از عربستان رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره ای که به خاطر آتش سوزی از عربستان رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید