سرنوشت مشابه الهلال و استقلال

به گزارش شهر ورزش، پنجره زمستانی فوتبال عربستان در حالی شب گذشته بسته شد که دو تیم مدعی قهرمانی یعنی الاتحاد و الهلال نتوانستند بازیکن جدیدی را به تیم خود اضافه نمایند که برای فهمیدن دلیل این موضوع، فقط کافیست بدانید که رد پای تیم کریستیانو رونالدو در محرومیت این 2 رقیب دیده می گردد.

سرنوشت مشابه الهلال و استقلال

در واقع زمستان گذشته بود که الهلال قرارداد محمد کنو، بازیکن ملی پوش خود را در شرایطی تمدید کرد که این بازیکن با النصر قرارداد داخلی امضا نموده بود. پس از شکایت النصر از رقیب دیرینه خود، فدراسیون فوتبال عربستان نیز الهلال را از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد.

قهرمانی آسیا در تابستانی که سپری شد، بازیکنی جذب نکرد و پنجره زمستانی نیز به همین منوال گذشت تا محرومیت این باشگاه سرانجام به سرانجام رسید و حالا این تیم می تواند از تابستان آینده، با بازیکنان مدنظر خود مذاکره نموده و آن ها را به خدمت بگیرد.

این اتفاق برای الاتحاد نیز رخ داد. پس از اینکه تیم بزرگ شهر جده یک سال قبل عبدالرزاق حمدالله را به خدمت گرفت، با شکایت تیم سابق این بازیکن مراکشی یعنی النصر روبرو شد و الاتحاد نیز با محرومیت از جذب بازیکن در یک پنجره نقل و انتقالاتی رو به رو شد و به همین علت آن ها در زمستان نتوانستند تیم خود را تقویت نمایند.

الهلال که باید خود را برای برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آماده کند، باید مسابقات این فصل را با بازیکنانی که از فصل قبل در اختیار داشته سپری کند. این تیم که در رقابت های آسیایی همیشه به عنوان یکی از جدی ترین رقبای استقلال شناخته می شد، تقریبا شرایط مشابهی با آبی های تهرانی داشت، با این تفاوت که استقلال سرانجام با پرداخت مطالبات پین و میلیچ پنجره را باز کرد، اما تا به امروز نتوانسته است که بازیکنی را به خدمت بگیرد.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 885

به "سرنوشت مشابه الهلال و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت مشابه الهلال و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید