صدیقى: با یاری نوآورى و استارتاپ ها می توانیم در راستا پیشرفت حرکت کنیم

به گزارش شهر ورزش، رئیس فدراسیون ووشو گفت: با استفاده از فضایی که فناورى و استارتاپ ها ایجاد می نمایند، می توانیم باعث پیشرفت ووشو شویم.

صدیقى: با یاری نوآورى و استارتاپ ها می توانیم در راستا پیشرفت حرکت کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، نخستین دوره سمپوزیوم بین المللی استارتاپ ها و نوآوری های ورزشی به همت فدراسیون ووشو و با همکاری پژوهشگاه تربیت بدنی و ورزش، امروز (پنجشنبه - 23 دی ماه) در سالن فارسی آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید.

در این سمپوزیوم، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، علی دست باز رئیس مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد وزارت ورزش، ملی پوشان ووشو بانوان، اساتید و اعضاى هیئت علمى دانشگاه هاى کشور، دانشجویان، مدعوین و سخنرانان مختلف ملى و بین المللى حضور داشتند.

صدیقی رئیس فدراسیون ووشو گفت: ما اولین فدراسیونی هستیم که وارد حوزه استارتاپ ها می شویم. می دانیم که دنیا امروز، دنیا نوآورى و استارتاپ هاست و اعتقاد داریم که ضروری است فدراسیون های ورزشی به ویژه فدراسیون ووشو وارد این حوزه نوآورانه ورزشی شوند.

وی ادامه داد: می توانیم با استفاده از فضایی که این نوآوری ها دارند، باعث شویم که ووشو روز به روز پیشرفت کند و گام به گام جلو برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 660

به "صدیقى: با یاری نوآورى و استارتاپ ها می توانیم در راستا پیشرفت حرکت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدیقى: با یاری نوآورى و استارتاپ ها می توانیم در راستا پیشرفت حرکت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید