صفحه آبی مرگ در ویندوز 11 سیاه می شود

به گزارش شهر ورزش، مایکروسافت در حال آزمایش تغییر رنگ صفحه آبی مرگ در ویندوز 11 است و طبق بررسی های اجرا شده، این شرکت می خواهد رنگ آن را به سیاه تغییر دهد. این صفحه طی سال های گذشته تغییر چندانی نداشته و مثلا می توانیم به اضافه شدن ???? در سال 2012 به ویندوز 8 و افزودن QR code در سال 2016 اشاره کنیم.

صفحه آبی مرگ در ویندوز 11 سیاه می شود

مایکروسافت برای اولین بار در ویندوز 3 از صفحه آبی مرگ استفاده کرد تا متخصصین فناوری و پرسنل پشتیبانی راحت تر بتوانند مسائل سخت افزاری را پیدا کنند. در این صفحه معمولا جزئیات مختلفی مطرح می شود که با استفاده از آن قادر به بررسی دلایل خطای ایجاد شده در سیستم هستید.

اگرچه مایکروسافت در ویندوز 11 می خواهد رنگ این صفحه را تغییر دهد، ولی در جزئیات آن تغییراتی ایجاد نخواهد شد. در حال حاضر کاربرانی که نسخه پیش نمایش ویندوز 11 را نصب کرده اند با صفحه سبز مرگ روبرو می شوند که از سال 2016 مایکروسافت برای نسخه های بتای ویندوز از این رنگ استفاده می کند.

ما هنوز نمی دانیم که چرا مایکروسافت می خواهد رنگ این صفحه را از آبی به سیاه تغییر دهد و این شرکت هنوز در رابطه با این تغییر هنوز توضیحی نداده است. روی هم رفته با توجه به اینکه ویندوز 11 نسبت به نسل های قبلی تغییرات مختلفی را پشت سر گذاشته، ظاهرا مایکروسافت می خواهد صفحه آبی مرگ آن را هم تغییر دهد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 393

به "صفحه آبی مرگ در ویندوز 11 سیاه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحه آبی مرگ در ویندوز 11 سیاه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید