فدراسیون جهانی اسکی برای یاری به اسکی بازها دست به کار شد

به گزارش شهر ورزش، تهران (پانا) - فدراسیون بین المللی اسکی (FIS) با همکاری تامین کنندگان عمده تجهیزات ورزش های زمستانی (SRS) در نظر دارند تا لوازم ورزش اسکی را با قیمت مناسب در اختیار کشورهای مختلف دنیا قرار دهند.

فدراسیون جهانی اسکی برای یاری به اسکی بازها دست به کار شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، بر اساس این قرارداد، تمامی کشورهای دنیا که عضو FIS هستند قارد خواند بود برای حضور در مسابقات مختلف بین المللی اسکی از جمله لیگ بین المللی، جام دنیای، مسابقات قهرمانی دنیا و دیگر رویدادها تجهیزات مورد احتیاج خود را به وسیله فدراسیون بین المللی اسکی با قیمت مناسب خریداری نمایند.

این پلت فرم جزو اولین مواردی بود که یوهان الیاش رئیس فدراسیون بین المللی اسکی قول آن را داده بود و حالا ورزشکاران کشورهای مختلف که در رشته های آلپاین، نوردیک و فری استایل که دارای امتیازات دنیای (fis point) هستند، می توانند به تجهیزات ورزش اسکی با قیمت مناسب دسترسی پیدا نمایند.

رئیس فدراسیون بین المللی اسکی درباره طرح فروش تجهیزات اسکی با قیمت مناسب اظهار کرد: با پیش زمینه ای که در زمینه تولیدات لوازم اسکی داشتم، پس از آمدن به فدراسیون بین المللی اسکی ایجاد بستری برای خرید لوازم و تجهیزات با قیمت مناسب یکی از نخستین اهداف من بود. این گام بزرگی برای توسعه ورزش اسکی در دنیا خواهد بود. این برنامه بعلاوه به ایجاد یک ارتباط مستقیم میان کشورهای عضو FIS با تولیدنمایندگان تجهیزات اسکی یاری خواهد نمود و فرصتی ویژه برای کشورهای کمتر پیشرفته در ورزش اسکی خواهد بود تا به لوازم و تجهیزات خوب اسکی دست پیدا نمایند. در حقیقت این برنامه یک فرصت برد - برد برای اسکی دنیا است و سبب توسعه ورزش اسکی در سطح دنیا خواهد شد.

مایکل شاینیس رئیس SRS هم اظهار کرد: باور داریم که این طرح می تواند سبب جذب جوانان مشتاق به ورزش زیبای اسکی باشد و این امر برای ما بسیار مهم است. بعلاوه این طرح نشان می دهد که همکاری گسترده ای میان ما و فدراسیون بین المللی اسکی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 477

به "فدراسیون جهانی اسکی برای یاری به اسکی بازها دست به کار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون جهانی اسکی برای یاری به اسکی بازها دست به کار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید