مدیرعامل قشقایی: با وساطت ما اعضای تیم استقلال ملاثانی دستگیر نشدند

به گزارش شهر ورزش، مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت که حکم بازداشت عوامل تیم فوتبال استقلال ملاثانی صادر شده بود، اما این موضوع با پیگیری مدیران قشقایی حل شد.

مدیرعامل قشقایی: با وساطت ما اعضای تیم استقلال ملاثانی دستگیر نشدند

روح الله نجف پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اتفاقات پس از ملاقات تیم های فوتبال قشقایی شیراز و استقلال ملاثانی و شکستن درهای رختکن استقلال گفت: همه چیز در گزارش نیروی انتظامی تعیین است. پس از درگیری ایجاد شده و تخریب رختکن و کمد، یک مأمور نیروی انتظامی و گزارشگر صداوسیما هم مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند.

وی با بیان اینکه همه اتفاقات صورت جلسه شد، توضیح داد: حکم بازداشت یک عضو کادر فنی، یکی از همراهان تیم و یک بازیکن استقلال ملاثانی صادر شده بود، اما وساطت کردیم و به همراه اعضای هیئت مدیره ریش گرو گذاشتیم. حوادث بی نظیری در این مسابقه رخ داد و ندیده بودیم عوامل یک تیم در رختکن دست به چنین کارهایی بزنند، اما استقلال ملاثانی میهمان ما بود.

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز در خصوص اینکه روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی نوشته بود عوامل اجرایی مسابقه حتی تصاویر دوربین های عوامل این تیم را پاک کردند، گفت: کارکنان هیئت فوتبال عوامل اجرایی یک مسابقه است. آیا آنها چنین کاری می نمایند؟ مأمور نیروی انتظامی شاکی پرونده بود و حتی گفتند ما چند سال پیش مازیار زارع را هم به خاطر درگیری در ملاقات فجر سپاسی دستگیر کردیم، اما اجازه ندادیم کسی بازداشت گردد. آنها باخته بودند و به خاطر فشار روانی روی خود، چنین کارهایی انجام دادند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نجف پور درخصوص شرایط فنی تیم قشقایی و حضور این تیم در رده های پایانی لیگ دسته اول فوتبال بیان کرد: تنها در یک بازی نتوانستیم خواسته های تاکتیکی را در زمین پیاده کنیم. در سایر ملاقاتها بسیار خوبی بازی کردیم و در هر ملاقات بیش از شش موقعیت را هدر می دهیم. این مشکل مقابل استقلال ملاثانی حل شد و هر سه مهاجم ما گلزنی کردند. خیال ما از لحاظ فنی راحت است و شایسته حضور میان سه تیم بالای جدول هستیم. مقابل مس کرمان در اواخر بازی گل تساوی را دریافت کردیم و می توانستیم استقلال خوزستان را ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 219

به "مدیرعامل قشقایی: با وساطت ما اعضای تیم استقلال ملاثانی دستگیر نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل قشقایی: با وساطت ما اعضای تیم استقلال ملاثانی دستگیر نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید