مسابقه کتابخوانی رضوی با موضوع کتاب حماسه امام سجاد علیه السلام

به گزارش شهر ورزش، به گزارش خبرنگاران، پویش خوانش و مسابقه کتابخوانی رضوی با موضوع کتاب حماسه امام سجاد علیه السلام برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، توسط مرکز ارتباطات و رسانه ای آستان قدس رضوی با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی (وابسته به دفتر حفظ و نشر معظم له) و مدیریت ارتباطات حوزوی دفتر تولیت آستان قدس رضوی، با هدف گسترش فرهنگ مطالعه، همزمان با تولد امام سجاد (علیه السلام) برگزار می گردد.

مسابقه کتابخوانی رضوی با موضوع کتاب حماسه امام سجاد علیه السلام

این پویش از 29 اسفند سالروز ولادت امام سجاد (علیه السلام) شروع و نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) به انتها می رسد.

به برگزیدگان این مسابقه پس از قرعه کشی به برکت وجود حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) تعداد هشت یاری هزینه زیارتی حضرت ثا من الحجج (علیه السلا)، بیست هدیه متبرک حرم مطهر رضوی و پنجاه بن کتاب دویست هزار تومانی اهدا می گردد.

علاقه مندان می توانند این کتاب را با 25 درصد تخفیف از سایت انتشارات انقلاب اسلامی خریداری نموده و یا به نمایندگی های این انتشارات مراجعه نمایند. همچنین با مراجعه به سایت همدمم کتاب می توانند در مسابقه کتابخوانی سراسری رضوی شرکت نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 217

به "مسابقه کتابخوانی رضوی با موضوع کتاب حماسه امام سجاد علیه السلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه کتابخوانی رضوی با موضوع کتاب حماسه امام سجاد علیه السلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید