معرفی پرطرفدارترین مراکز خرید کیش

به گزارش شهر ورزش، بازارهای خرید کیش یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره زیباست؛ در جزیره کیش با وجود مساحت کم تعداد فراوانی بازارهای خرید را می توان پیدا کرد که در ادامه آشنا خواهیم شد.

معرفی پرطرفدارترین مراکز خرید کیش
خرید از بازارهای جزیره کیش با توجه به تنوع کالاها همواره برای مسافران لذت بخش بوده است و مسافران با هر قصد و نیتی که به کیش سفر نموده باشند، امکان ندارد که از بازارهای خرید کیش (مراکز خرید کیش) تماشا ننمایند و دست خالی بر گردند.

1. بازار مروارید کیشبازار مروارید در سال 1373 با ظاهری بسیار زیبا و با الهام از بناهای دوره هخامنشی در زمینی حدودا 29 هزار مترمربع ساخته شده است. این بازار دارای 12 در ورودی و 8 بازارچه می باشد که هر کدام با نام های ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا معین شده اند. این بازار 208 غرفه در ضمینه های پوشاک مردانه و زنانه، بلوریجات، لوازم ورزشی و آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و... را دارا است.

2. بازار پارس خلیجاین مرکز خرید یک طبقه دارای 150 غرفه است. در این بازار می توانید کالاهایی چون پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، تلفن همراه و تجهیزات رایانه ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی را تهیه کنید. بعلاوه خرازی، مشاور املاک، و خدمات مسافرتی نیز در این مکان به چشم می خورند.

3. بازار زیتون کیشبازار زیتون یکی دیگر از مراکز خرید در کیش می باشد. بازار زیتون در سال 1376 در زمینی حدود 5 هزار متر مربع در دو طبقه در شرق جزیره کیش احداث شده است. این بازار دارای 103 غرفه است که که در زمینه های پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه و لوازم خانگی و عطر و ادکلن و... است. این بازار در نزدیکی هتل پارسیان و بازارهای مرکز تجاری کیش و پانیذ واقع شده است. در مرکز خرید زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید با قیمتهای مناسب خریداری تهیه کنید.

4. بازار پردیس یک کیشبازار پردیس یک یکی دیگر از مراکز خرید کیش به شمار میرود که در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع، در دو طبقه، در شرق جزیره کیش در سال 1371 به بهره برداری رسیده است. بازار پردیس کیش یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مرکز خریدهای جزیره کیش است که به سبک اروپایی و با مشاوره مشهورترین معماران فرانسوی ساخته شده است. هم اکنون این بازار دارای 228 غرفه فعال می باشد. که در ضمینه های انواع مختلف پوشاک، وسایل صوتی وتصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفنهای همراه،کیف وکفش، ساعت، مکمل های غذائی، سیستمهای کامپیوتری، تعمیرات موبایل، آژانسهای مسافرتی، شعب بانکها هستند. درضمن یک رستوران، چایخانه سنتى و کافی شاپ و کافی نت نیز در این بازار وجود دارد.

بیشتر توریستهایی که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه می نمایند چون بازار پردیس یک اجناسی با قیمت های میانه و اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد. این بازار بین خیابان فردوسی و بلوار رازی واقع شده است.

5. بازار دیپلمات کیشبازار تجاری و اداری دیپلمات در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع و در پنج طبقه که دو طبقه تجاری و دو طبقه اداری و در طبقه آخر دو واحد رستوران بزرگ می باشد که درشرق جزیره کیش واقع شده است. این بازار دارای 119 غرفه است. از محاسن مهم این بازار، نزدیک بودن به هتل ها و مراکز تجاری جزیره، منظره رو به دریا و بعلاوه فضای سبز و دل انگیز بیرونی آن را میتوان برشمرد.

6. بازار صفینبازار صفین یا بازار عرب ها از قدیمی ترین بازارهای کیش، و با معماری عربی است. بیش تر فروشنده ها نیز از بومیان، و عرب زبان هستند. این بازار یک طبقه، و دارای 70 غرفه است که در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی فعالیت می نمایند. قیمت ها در این بازار نسبتا مقرون به صرفه هستند. دو بانک نیز در این بازار وجود دارند.

7. مرکز خرید پانیذاین مرکز خرید 2 طبقه دارای 183 غرفه تجاری است که در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، ساعت، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، وسایل صوتی و تصویری، اسباب بازی، تلفن همراه، بدلیجات و موراد دیگر فعالیت می نمایند. بعلاوه در این مرکز خرید یک رستوران، کافی شاپ، فست فود و کافی نت وجود دارد.

منبع: سایت ستاره

منبع: راسخون
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 574

به "معرفی پرطرفدارترین مراکز خرید کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پرطرفدارترین مراکز خرید کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید