تور استرالیا: نادال قهرمان گرنداسلم ملبورن شد، رکوردشکنی در غیاب دو رقیب جدی

به گزارش شهر ورزش، به گزارش خبرنگاران، ملاقات نهایی مسابقات تنیس آزاد ملبورن استرالیا از ساعت 12:30 امروز به وقت تهران شروع شد. این ملاقات بین رافائل نادال از اسپانیا و دنیل مدودف از روسیه 5 ساعت و 25 دقیقه طول کشید که با پیروزی 3 بر 2 تنیسور مشهور اسپانیا به خاتمه رسید.

تور استرالیا: نادال قهرمان گرنداسلم ملبورن شد، رکوردشکنی در غیاب دو رقیب جدی

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

رافا نادال در حالی پیروز به کسب جایزه چهار میلیون و چهارصد هزار دلاری ملبورن استرالیا شد که دو ست اول را با نتایج 6 بر 2 و 7 بر 6 از دست داد اما تنیسور 35 ساله باتجربه دنیا توانست ست سوم و چهارم را با نتیجه 6 بر 4 پیروز گردد تا کار به ست پنجم بکشد.

رقابت تنگاتنگ تنیسور شماره دو از کشور روسیه با نادال که 10 سال از او بزرگ تر است و مقام ششم دنیا را در بر گرفته است با تکمیل ظرفیت جایگاه های استادیوم با شکوه تنیس ملبورن ادامه داشت تا سرویس های هر یک از آنها نفس طرفداران را در سینه حبس کند.

نادال در ست سرانجامی توانست با هوش بالا و قدرت تکنیکی خود مدودف را با مشکل روبرو کند تا ست پنجم با نتیجه 7 بر 5 به سود نادال به سرانجام برسد.

جایزه بزرگ تنیس آزاد ملبورن استرالیا به نادال رسید تا او در غیاب جوکوویچ و راجر فدرر بتواند رکورد شکنی نموده و به عنوان پیروز ترین تنیسور دنیا به بیست و یکمین جایزه بزرگ گرند اسلم های معتبر دنیا برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 667

به "تور استرالیا: نادال قهرمان گرنداسلم ملبورن شد، رکوردشکنی در غیاب دو رقیب جدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا: نادال قهرمان گرنداسلم ملبورن شد، رکوردشکنی در غیاب دو رقیب جدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید