وان پلاس 9 با 12 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

به گزارش شهر ورزش، گوشی های سری وان پلاس 9 قرار است در تاریخ 23 مارس (3 فروردین) رسما رونمایی شوند. به همین دلیل در حالی که حدود دو هفته تا آن موقع باقی مانده، شاهد حضور دو مدل وان پلاس 9 و 9 پرو در بنچمارک گیک بنچ هستیم.

وان پلاس 9 با 12 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

در رابطه با گوشی های سری وان پلاس 9 تا به این لحظه خبرهای زیادی منتشر شده، با این حال مثل همواره یک سری جزئیات هستند که معمولا فقط در مراسم رونمایی از گوشی ها شاهد افشای آن ها هستیم. در رابطه با وان پلاس 9 هم همین موضوع صدق می نماید. با این تفاوت که اطلاعات منتشر شده از آن ها خیلی با یکدیگر مطابقت ندارند. به هر حال این گوشی ها حدود دو هفته دیگر رونمایی می شوند، به همین دلیل امروز، شاهد حضور آن ها در بنچمارک گیک بنچ هم بودیم.

گوشی های سری وان پلاس 9 احتمالا در سه مدل استاندارد، پرو و R (یا لایت) راهی بازار می شوند اما فقط دو مدل اول را در گیک بنچ شاهد هستیم. پردازنده ای که برای دو گوشی در نظر گرفته شده با نام رمز lahaina شناخته می گردد که منظور در واقع همان اسنپدراگون 888 است. اما خبرهایی که پیش تر منتشر شده بود از این موضوع حکایت داشتند که شرکت برای مدل استاندارد از اسنپدراگون 870 استفاده می نماید تا قیمت تمام شده کاهش پیدا کند که به نظر می رسد این اتفاق نخواهد افتاد و هر دو پرچم دار مثل همواره به قدرتمندترین پردازنده موجود مجهز خواهند شد.

همچنین این گوشی هایی که در گیک بنچ حضور یافته اند از اندروید 11 و 12 گیگابایت حافظه رم هم بهره می برند. البته مدل هایی با ظرفیت رم 8 گیگابایت هم احتمالا برای دو مدل در نظر گرفته می گردد اما بعید به نظر می رسد وان پلاس مدلی با 16 گیگابایت رم را هم فراوری کند. بنابراین 12 گیگابایت گویا قدرتمندترین پرچم دار از سری وان پلاس 9 خواهد بود.

اما اگر بخواهیم دو گوشی را به صورت مجزا آنالیز کنیم باید بگیم وان پلاس 9 از پردازنده اسنپدراگون 888 بهره خواهد برد و به نمایشگری 6.55 اینچی با رفرش ری 120 هرتز و وضوح +FHD مجهز می گردد. روی پنل پشتی این گوشی سه دوربین را شاهد خواهیم بود که شامل دوربین اصلی، فوق عریض و ماکرو می شوند. منبع تغذیه این گوشی را هم یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که با شارژر سریع 65 واتی موجود درون جعبه شارژ می گردد. مدل پایه گوشی 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت اما گوشی در مدلی با 12 گیگابایت حافظه رم هم فراوری می گردد.

وان پلاس 9 پرو اما به چهار دوربین روی پنل پشتی خود مجهز خواهد شد که سنسور اصلی و فوق عریض آن به ترتیب 48 و 50 مگاپیکسلی خواهند بود که کیفیت بالایی هم خواهند داشت. در کنار این سنسورها، یک دوربین تله فوتوی 8 مگاپیکسلی با عظیم نمایی 3/3 برابری و ماکروی 2 مگاپیکسلی هم قرار می گیرند. البته در رابطه با دوربین این گوشی ها و جزئیات مربوط به آن ها خبرهای متعدد با ادعاهای متفاوتی منتشر شده که برای اطمینان از آن باید کمی منتظر بمانیم. نمایشگر این گوشی 6.7 اینچی و بر خلاف مدل استاندارد +QHD بوده و از رفرش ریت 120 هرتز هم پشتیبانی می نماید. گویا سایر مشخصات دو گوشی با یکدیگر برابر است.

چیزهای دیگر نظیر قیمت، تاریخ دقیق عرضه به بازار و بعضی جزئیات مربوط به مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری هم از اطلاعاتی هستند که برای دانستن آن ها باید تا 3 فروردین ماه و رونمایی رسمی از نمایندگان جدید و قدرتمند وان پلاس منتظر بمانیم.

  • رندرهای لو رفته از وان پلاس 9 طراحی جدید و رنگ هایی جذاب را نشان می دهند

منبع: GizChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 204

به "وان پلاس 9 با 12 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 9 با 12 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید