چگونه در اینستاگرام پست اشتراکی بگذاریم؟

به گزارش شهر ورزش، تا قبل از ارائه ویژگی نو اینستاگرام، اگر می خواستید که یک را پست در صفحه خود قرار دهید و دوست خود را دعوت کنید که آن را در صفحه خودش پست کند، راه خاصی نداشتید و نهایتا می توانستید آن فرد را روی عکس یا ویدیو پست خود، تگ کنید. اینستاگرام بالاخره ویژگی Collab خود را معرفی کرد که به شما امکان می دهد تا برای اشتراک گذاری پست ها، با دوستان خود همکاری کنید. در واقع این ویژگی Collab نام دارد، چون از کلمه Col­lab­o­rate به معنای همکاری گرفته شده است. نحوه کار با ویژگی پست اشتراکی اینستاگرام کار سختی نیست و ما آن را به شما آموزش می دهیم.

چگونه در اینستاگرام پست اشتراکی بگذاریم؟

این ویژگی، مطمئنا کارها را در اینستاگرام آسان تر از قبل می نماید، زیرا نیازی به اشتراک گذاری یک پست از دو حساب جداگانه ندارید و در عین حال به شما امکان می دهد که به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. در این ویژگی بر خلاف تگ کردن، شما فقط می توانید با یک نفر دیگر، غیر از خودتان، همکاری کنید. ما در این مقاله از خبرنگاران مگ، نشان می دهیم که ویژگی Collab چگونه کار می نماید و چگونه می توانید دعوت های Collab را در اینستاگرام ارسال، پذیرش و یا رد کنید. پس اگر شما هم به موضوع پست اشتراکی اینستاگرام علاقه دارید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

چگونه دوستانمان را برای همکاری در اشتراک گذاری یک پست دعوت کنیم؟

برای ارسال دعوت نامه Collab در اینستاگرام، باید از یک حساب کاربری عمومی بهره ببرید. بعلاوه شما می توانید با هر شخصی همکاری کنید، حتی اگر حساب کاربری او خصوصی باشد. با وجود این موضوع، در این بخش، نحوه ارسال یک دعوت برای همکاری در اشتراک گذاری یک پست را در ادامه مرحله به مرحله همراه با تصاویر به شما شرح می دهیم.

مرحله اول - برنامه اینستاگرام را در گوشی موبایل اندروید یا آیفون خود باز کنید. سپس روی نماد + (پلاس) در گوشه بالا سمت راست، ضربه بزنید تا یک پست اینستاگرامی نو بسازید.

مرحله 2 - اکنون فیلم یا عکسی را که می خواهید با همکاری دیگران آپلود کنید، انتخاب کنید. در ادامه روی فلش سمت راست ضربه بزنید. پست خود را طبق معمول ویرایش کنید و دوباره روی فلش سمت راست ضربه بزنید.

مرحله 3 - اکنون به گزینه Tag People بروید.

مرحله 4 - روی گزینه Invite Collaborator ضربه بزنید و از کادر جست وجویی که ظاهر می گردد، برای یافتن فردی که می خواهید برای Collab دعوت کنید، بهره ببرید.

توجه؛ اگر حساب شما خصوصی (private) است، گزینه invite Collaborator را دریافت نخواهید کرد.

مرحله 5 - پس از افزودن یک فرد، می بینید که نام آن کاربر، به عنوان همکار ظاهر می گردد. اگر به طور تصادفی، اکانت اشتباهی را انتخاب نموده اید، می توانید روی دکمه Edit Collaborator ضربه بزنید و آن را اصلاح کنید. در نهایت، جزئیات پست خود را آنالیز کنید و روی علامت تیک در بالا سمت راست کلیک کنید تا پست خود را منتشر کنید.

به محض انتشار پست، طرف مقابل دعوت نامه Collab را به وسیله پیغام دایرکت دریافت می نماید و می تواند از آن بخش، دعوت Collab ارسال شده را قبول و یا رد کند.

پس بر اساس شرحات بالا، شما نحوه کار با ویژگی Col­lab اینستاگرام را تقریبا یاد گرفته اید. با این حال ما دوست داریم که صفر تا صد این ویژگی را به شما آموزش دهیم. پس در قسمت بعد به سراغ موضوع پذیرفتن یا رد کردن این دعوت می رویم.

نحوه پذیرفتن یا رد کردن دعوت همکاری برای پست اشتراکی اینستاگرام

هنگامی که دعوت Collab را دریافت کردید، دو راه دارید. شما می توانید این دعوت را بپذیرید و یا آن را رد کنید. در ادامه آموزش مرحله به مرحله پذیرفتن و رد کردن این دعوت را برای شما قرار داده ایم.

مرحله 1 - پیغامی که در دایرکت اینستاگرام دریافت نموده اید را باز کنید. برای مشاهده پستی که درخواست Collab را برای آن دریافت نموده اید، روی دکمه View Invite ضربه بزنید.

مرحله 2 - اکنون روی دکمه Review ضربه بزنید تا به آن دعوت پاسخ دهید. از این بخش، می توانید آن درخواست را بپذیرید و یا آن را رد کنید!

پس از پذیرش درخواست، آن پست، با همه دنبال نمایندگان شما به اشتراک گذاشته می گردد و بعلاوه در بخش پست های پیج شما نیز قرار می گیرد.

نحوه حذف یک نفر از دعوت همکاری در پست اشتراکی اینستاگرام

اگر دیگر نمی خواهید با یک شخص همکاری کنید و یا درخواست همکاری را برای شخص اشتباهی ارسال نموده اید، می توانید به سادگی با برداشتن برچسب همکاری از روی پست، درخواست همکاری خود را در اینستاگرام لغو کنید. برای انجام این کار، باید مراحل زیر را طی کنید.

مرحله 1 - به پست مشترک خود در اینستاگرام بروید. روی نماد منوی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید و از منو، گزینه Edit را انتخاب کنید.

مرحله 2 - در این قسمت، روی گزینه Person در پایین (سمت چپ) ضربه بزنید. اکنون روی دکمه ضربدر در کنار نام فرد (دعوت شده) ضربه بزنید، تا برچسب آن ها را بردارید و دعوت همکاری را لغو کنید.

مرحله 3 - در نهایت، برای ذخیره تغییراتی که انجام دادید، روی علامت تیک در بالا (سمت راست) ضربه بزنید.

به همین سادگی! فرد دعوت شده، دیگر دعوت نامه را نخواهد دید. اگرچه، آن ها پستی را که برای آن دعوت نامه ارسال نموده بودید به عنوان یک پیغام، می توانند مشاهده نمایند.

چگونه پست های مشترک در اینستاگرام را از روی پیج خود حذف کنیم؟

اگر می خواهید به همکاری خود با یک فرد دیگر خاتمه دهید و اشتراک گذاری پست را از اکانت خود حذف کنید، باید مراحل زیر را طی کنید.

مرحله اول - برای حذف اکانت خود از پست مشترک در اینستاگرام، به سراغ پست مشترک بروید.

مرحله دوم - اکنون روی نماد منوی سه نقطه در سمت راست (بالا) ضربه بزنید .

مرحله سوم - گزینه Stop Sharing را از فهرست انتخاب کنید.

مرحله چهارم - در نهایت دوباره روی گزینه Stop Sharing ضربه بزنید.

پس از انجام این کار، اینستاگرام نام شما را از روی آن پست همکاری، حذف می نماید. بعلاوه پست را نیز از بخش پست های پیج شما حذف می نماید.

جمع بندی

ویژگی همکاری اینستاگرام، تا این جای کار، یک ویژگی خوشایند برای کاربران بوده و بسیاری از کاربران اینستاگرام، از این ویژگی استفاده می نمایند و لذت می برند. برعکس واتساپ، آپدیت های اینستاگرام همواره حرفی برای گفتن دارند و ویژگی های خوب این برنامه، هر روز نسبت به روز قبل، افزایش می یابد. این ویژگی، یاری زیادی به دیده شدن کالاهای بیزینس های مختلف می نماید.

آیا شما هم از این ویژگی اینستاگرام استفاده می کنید؟ نظر خود را در رابطه با ویژگی Col­lab اینستاگرام برای ما بنویسید.

منبع: Guidingtech

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 608

به "چگونه در اینستاگرام پست اشتراکی بگذاریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در اینستاگرام پست اشتراکی بگذاریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید