اسکوچیچ: تیم ملی فوتبال امارات، باکیفیت است

به گزارش شهر ورزش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط سخت یوز ها پیش از ملاقات با تیم ملی فوتبال امارات صحبت کرد.

اسکوچیچ: تیم ملی فوتبال امارات، باکیفیت است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از ملاقات تیم ملی مقابل امارات در هفته سوم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت: رابطه من و امارات قدیمی است. 20 سال قبل که بازیکن بودم، در این کشور حضور داشتم. خیلی خوشحالم که دوباره به این جا برگشتم.

او اضافه نمود: من به 6 امتیازی که تا حالا گرفته ایم، کاری ندارم. به امارات که چه نتیجه ای در گذشته گرفته است هم کاری نداریم. امارات تیم خوب و با کیفیتی است و با حداکثر توان خود در بازی فردا ظاهر می شویم تا نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: بازیکنان، پرواز های مختلفی را از باشگاه های خود به صورت مستقیم داشته اند و بازیکنان ایرانی هم در لیگ فعالیتی نداشته اند.

اسکوچیچ اعلام کرد: امارات تیم خوبی است و سازماندهی خوبی دارد. از مربی خوبی بهره می برد و امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی بیان نمود: همواره شرایطی پیش می آید که یک تیم با صد در صد آمادگی خود در زمین مسابقه حاضر نگردد و یا بازیکنی غایب باشد، اما هر تیمی که در زمین حاضر می گردد در آن شرایط برترین تیمی بوده که مربی در اختیار داشته است.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: بازیکنان لژیونر دیر به تیم ملحق شدند، اما افتخار می کنم که بازیکنان بسیار خوبی در سطح بالا دارم که در اروپا تاثیر گذار بوده و به تیم ملی فوتبال ایران یاری می نمایند.

بیشتر بخوانید

  • بازی برابر تیم ملی فوتبال ایران سخت و پر از چالش است

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 509

به "اسکوچیچ: تیم ملی فوتبال امارات، باکیفیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: تیم ملی فوتبال امارات، باکیفیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید