اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از دانشگاه الزهرا (س) بازدید کردند

به گزارش شهر ورزش، رئیس و نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز از بخش های مختلف دانشگاه الزهرا (س) بازدید کردند.

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از دانشگاه الزهرا (س) بازدید کردند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پیش از ظهر امروز دوشنبه دهم آبان ماه منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همراه با تعدادی دیگر از اعضای کمیسیون از جمله احمد نادری و تقی زاده معاون هماهنگ کننده تحقیق و تفحص مجلس از سازمان سنجش آموزش کشور با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه الزهرا (س) دیدار و از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کردند.

در ابتدای این دیدار حق بین سرپرست دانشگاه الزهرا (س) ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های دانشگاه به بیان برخی از چالش ها و محدودیت های موجود و توانمندی ها و دستاورد های قابل توجه اعضا هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه پرداخت.

در ادامه منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن اعلام حمایت دولت و مجلس از دانشگاه الزهرا (س) در رفع چالش ها و محدودیت ها، تأکید کرد: این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه جامع خاص بانوان در کشور باید با شناسایی توانمندی ها و شایستگی های دانشجویان در زمینه کارآفرینی و فعالیت های نوآورانه و تشویق اساتید و دانشجویان به تاسیس شرکت های دانش بنیان، زمینه بالقوه شدن استعداد ها و راه اندازی کسب وکار ها را فراهم کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 573

به "اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از دانشگاه الزهرا (س) بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از دانشگاه الزهرا (س) بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید