اولویت صنایع و سازمان ها جذب نیروهای بومی باشد، صید ترال در خلیج فارس ممنوع گردد

به گزارش شهر ورزش، رئیس جمهور گفت:در ملاقات با اقشار گلایه ها در خصوص جذب نیرو و آموزش جوانان بود که به مدیران اعلام کردیم اولویت اول جذب نیروهای بومی باشد.

اولویت صنایع و سازمان ها جذب نیروهای بومی باشد، صید ترال در خلیج فارس ممنوع گردد

خبرنگاران بندرعباس- سید ابراهیم رئیسی گفت: قبل از سفر جلسات کارشناسی برای حل مسائل و مسائل استان انجام شد؛ قرار شد بعضی از موارد که می گردد در کوتاه مدت حل گردد و بعضی از موارد که احتیاج به تخصیص اعتبار دارد به وسیله مدیریت برنامه ریزی فرآیند تخصیص انجام گردد.

رئیس جمهور این موضوعات را در نشست خبری انتهای چهاردهمین سفر استانی خود به هرمزگان بیان کرد.

رئیس جمهور گفت: در بازدید از منطقه ها زلزله زده و سیل زده برای تسریع در بازسازی مصوبات لازم تصویب می گردد و در سرکشی به بخش های مختلف استان قرار شد مسائلی که به سرعت امکان رفع دارند در یک زمان کوتاه رفع گردد و بعضی مسائل دیگر که احتیاجمند تخصیص اعتبارات در مرکز است در سازمان برنامه و بودجه دنبال گردد.

او می گوید: در مسئله زلزله و سیل اخیر در هرمزگان خدا را شاکریم با توجه به بزرگی این وقایع تلفات انسانی چندانی نداشتیم، اما خسارت مادی زیادی به بار آورد که این خسارت ها باید از ناحیه دولت به نحوی جبران گردد و منطقه ها زلزله زده فین نیز بعضی اقدامات اولیه همانند آواربرداری و ایجاد فندانسیون صورت گرفته و ساخت و ساز ها در حال اجرا است.

به گفته آقای رئیسی برای ادامه کار به تامین اعتبار احتیاج بود که قرار شده اعتبارات مورد احتیاج تامین و خانه های مردم به زودی ساخته گردد و در این خصوص مسئله ای وجود ندارد.

رئیسی گفت: بعضی از کمبود هایی که در هرمزگان وجود دارد باید به موقع برای آن اقدام گردد به عنوان مثال بعضی نقاط که مسائل کمبود مراکز بهداشتی و درمانی دارند باید این مشکل رفع گردد.

او بر ساماندهی حوزه صیادی و توسعه آن در هرمزگان تاکید نمود و گفت که صید ترال باید ممنوع گردد و مواردی که احتیاج به مجوز دارد باید به وسیله شیلات معین گردد.

رئیس جمهور بعلاوه ساماندهی و نظم دادن به شرایط کالا های ته لنجی یا ملوانی را یک ضرورت دانست که باید سریعاً بصورت آیین نامه ابلاغ گردد.

رئیس جمهور پس از انتها نشست خبری قشم را به مقصد تهران ترک کرد.

ب

خبرنگاران هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 754

به "اولویت صنایع و سازمان ها جذب نیروهای بومی باشد، صید ترال در خلیج فارس ممنوع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت صنایع و سازمان ها جذب نیروهای بومی باشد، صید ترال در خلیج فارس ممنوع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید