اکبرمنادی: هر تیمی جلوی سایپا بازی می کند، می گوید ما مستحق برد بودیم، نمی خواهیم با زیر توپ زدن نتیجه بگیریم

به گزارش شهر ورزش، محمدحسین اکبرمنادی دروازه بان تیم فوتبال سایپا تأکید کرد، تیمش در مصاف با صنعت نفت شایسته برد بوده و حریف فقط نیم موقعیت گلزنی داشته است.

اکبرمنادی: هر تیمی جلوی سایپا بازی می کند، می گوید ما مستحق برد بودیم، نمی خواهیم با زیر توپ زدن نتیجه بگیریم

محمدحسین اکبرمنادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تساوی خانگی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: جدا از مسائل فنی بازی باید در مورد یک مسئله مهم صحبت کنم. نمی دانم چرا هر تیمی که مقابل سایپا بازی می کند در انتهای مسابقه می گوید که حق ما برد بود! آنهایی که بازی سایپا - صنعت نفت را دیدند به خوبی می توانند نظر بدهند که حق تیم ما برد بود، ولی کادر فنی و بازیکنان سایپا حجب و حیا دارند و بعد از بازی خیلی از حرف ها را نمی زنند. من برای مربیان حریف احترام خاصی قائلم، ولی در خیلی از این بازی ها که مساوی کردیم حق مان برد بود و می توانید فیلم مسابقات را ببینید. این درست نیست که ما نسبت به یک تیم فزونی داشته باشیم و خیلی از موقعیت ها را از دست بدهیم و در آخر هم مربیان و بازیکنان حریف بگویند که حق ما برد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی ادامه داد: صنعت نفت در این بازی نیم موقعیت گل داشت و روی همان نیم موقعیت به گل رسید. البته ما هم غفلت کردیم. خوشبختانه بازی پخش شد و خیلی ها دیدند که سایپا کاملاً مستحق برد در این بازی بود. ما تیم جوانی داریم و دنبال فوتبال بازی کردن هستیم. در این بازی طاها شریعتی مصدوم شده بود و آنها اعتراض می کردند در حالی که شریعتی واقعاً درد داشت. یک بار هم محسن مسلمان مصدوم شد که متأسفانه از زمین بیرون رفت. در این بازی دیگر چه زمانی بازیکنان ما خودشان را زمین انداختند؟

دروازه بان تیم فوتبال سایپا همچنین بیان کرد: من از برخی از سایت ها هم گلایه دارم که می نویسند تساوی های سایپا ادامه پیدا کرد. چرا آنها نمی بینند که ما چه فوتبالی انجام می دهیم؟ چرا نمی بینند که سبک فوتبال سایپا نسبت به فصل گذشته عوض شده است؟ ما اگر بد بازی کنیم مسئله ای بابت مورد نقد قرار دریافت نداریم.

وی شرح داد: ما الان فوتبال مالکانه انجام می دهیم و نمی خواهیم زیر توپ بزنیم، چون دنبال این کار نیستیم. سایپا دنبال انجام دادن یک فوتبال مدرن است و مربیان بادانشی هم داریم. مطمئن باشید در بازی های آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت، ضمن اینکه در خیلی از این بازی های که مساوی کردیم کاملاً شایسته برد بودیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 88

به "اکبرمنادی: هر تیمی جلوی سایپا بازی می کند، می گوید ما مستحق برد بودیم، نمی خواهیم با زیر توپ زدن نتیجه بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرمنادی: هر تیمی جلوی سایپا بازی می کند، می گوید ما مستحق برد بودیم، نمی خواهیم با زیر توپ زدن نتیجه بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید