مطهری: از فردا پرسپولیس واقعی را می بینید و برای قهرمانی استارت می زنیم، این تیم باید ابدی گردد

به گزارش شهر ورزش، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برنامه ریزی مسابقات برای ما فشرده شده، اما جای هیچ بهانه ای نیست. از سازمان لیگ توقع داشتیم تحت تأثیر تیم های دیگر نباشد.

مطهری: از فردا پرسپولیس واقعی را می بینید و برای قهرمانی استارت می زنیم، این تیم باید ابدی گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با فولاد در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا را خدمت ملت شریف ایران تسلیت می گویم. باید به تیم خودمان هم تبریک بگویم به این دلیل که از دل تیم ما نفراتی به عنوان بهترین بازیکن در پست خودشان در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده اند. به این انجسام و کار تیمی مان افتخار نموده و بعد به این نفرات که در پست های خود بهترین شده اند تبریک می گویم.

وی اضافه کرد: ما پرسپولیس هستیم و احتیاج داریم همواره بهترین باشیم اما بدخواهانی داریم که طبیعت فوتبال است و در این یک سال به من ثابت شده بعضی عوامل درونی و بیرونی بدخواه ما هستند اما باید به راهمان ادامه بدیم.باید محکم و راسخ به راهمان ادامه بدهیم و به هدف خود برسیم. ما پرسپولیس هستیم که چهار دوره قهرمان لیگ برتر شده ایم و برای پنجمین بار باید این عنوان تکرار گردد تا تیم ما ابدی گردد.

مربی تیم پرسپولیس توضیح داد: از مدیریت باشگاه و مسئولان هم می خواهم با توجه به اینکه تیم ما در هفته گذشته آرامش نداشت این امر را به پرسپولیس تزریق نمایند تا با آرامش به هدف های عظیم برسد.دوست دارم تصمیم های خوب و منطقی درباره تیم پرسپولیس اتخاذ گردد.

مطهری توضیح داد: فولاد تیم قابل احترام، هدفمند و بابرنامه ای است . با نگاهی به آمار 11 گل زده در لیگ برتر متوجه می شوید نزدیک به 40 درصد این گل ها را از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده اند و به همین دلیل روی این ضربات برنامه دارند. نباید به فولاد ضربه ایستگاهی بدهیم و اگر هم این اتفاق رخ داد باید خوب حریف را کنترل نموده و در این زمینه تمرکز کامل داشته باشیم.

وی اضافه کرد: فولاد تیمی جنگی و دونده است اما ما هم پرسپولیس هستیم که بارها نشان داده ایم کارهای عظیمی انجام می دهیم. راه هایی که حریف 7 گل دریافت نموده شناسایی کردیم و حتی روی دقایقی که فولاد گل خورده خیلی ریز تمرکز نموده ایم. این کار ایده های خوبی به ما داده است که امیدوارم از آنها استفاده نموده و نتیجه فردا را برای خودمان رقم بزنیم.

مربی تیم پرسپولیس عنوان نمود: همواره دوست دارم صحبت فنی کنم اما بعضی مواقع احتیاج است درباره حواشی و برنامه ریزی فوتبال صحبت کنیم. برنامه مسابقات اعلام شد و کادرفنی ما همواره از برنامه ریزی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تمکین می نماید اما با توجه به صحبت بعضی مربیان این برنامه ریزی برای ما فشرده و کارمان تا حدی سخت شد.

مطهری ادامه داد: با این وجود جای هیچ بهانه ای نیست و باید همواره در همه حال قوی و باصلابت کار کنیم تا راه قهرمانی مان هموار گردد اما توقع داشتیم سازمان لیگ با توجه به این صحبت ها این برنامه ریزی را انجام ندهد. در هر صورت این اتفاق رخ داده و ما تمکین می کنیم. البته قبلاً هم بچه های ما فوق العاده زحمت کشیده و خوب کار کردند اما امیدوارم از فردا برای قهرمانی استارت بزنند.

وی ادامه داد: امیدوارم از این به بعد پرسپولیس واقعی را ببینیم. چند وقت قبل مصاحبه ای از مسی دیدم که از وی پرسیدند آیا موفقیت هایت را یک شبه به دست آورده ای که پاسخ داد یک شبه به دست آورده ام اما این موضوع 17 سال و 114 روز طول کشید. اگر پرسپولیس چهار سال متوالی قهرمان می گردد، زحمات زیادی کشیده شده و تمام ارکان باشگاه اعم از مربیان، بازیکنان و تیم پزشکی برای آن زحمت کشیده اند.

عضو کادرفنی پرسپولیس اضافه کرد: در این یک سال هم از لحاظ فنی برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیدیم و ان شاالله جواب این زحمات را در ادامه لیگ می گیریم و این تیم برای پنجمین بار قهرمان می گردد.

مطهری درباره دلیل به تساوی کشیده شدن نتیجه برد در دیدارهای اخیر پرسپولیس گفت: این رخ داده و واقعیت است. نمی توانیم خود را از این مسئولیت خارج کنیم و تمهیداتی دیده ایم. باید تمرکز خیلی بالایی داشته باشیم و در دقایق حساسی که جلو می افتیم باید تمرکز خود را حفظ کنیم. باید توپ را بیشتر در اختیار داشته باشیم و اجازه موقعیت سازی به حریف ندهیم. مطمئنا تمرین و کار می کنیم که دیگر به این مشکل نخوریم. بخشی از این موضوع با تمرکز و بخشی با تمرین حل می گردد.

وی درباره میزان رضایت کادرفنی پرسپولیس از عملکرد احمد نوراللهی در دربی شرح داد: ما مربیان همواره با این چالش ها درباره آرایش تیمی، تعویض کردن و فرم بازی ها روبرو هستیم. بعد بازی ها خیلی ها راحت کارشناسی می نمایند. احمد نوراللهی در دربی توانمند بازی کرد و وظایف خود را به نحو احسن اجرا کرد.

مربی پرسپولیس اضافه کرد: مدل جاگیری احمد نوراللهی را ببینید . بعضی اوقات در راستا توپ جاگیری نموده و بعضی مواقع به دل حریف می زد و از فضایی که مهاجمان برایش به وجود آورده بودند، استفاده می کرد. این کار طراحی شده خیلی خوب اجرا شد اما بعضی کارشناسان صحنه ای را می بینند که احمد ضربات و و موقعیت گل ها را از دست داد. باید کار کنیم تا این ضربات آخر هم با دقت بهتری زده گردد تا بتوانیم از آن هم بگیریم. نوراللهی از لحاظ فرم و شکل بازی وظیفه اش را انجام داد و همین که در موقعیت گل قرار می گیرد یعنی بازیکن وظایف و آنچه طراحی شده است را خیلی خوب انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 114

به "مطهری: از فردا پرسپولیس واقعی را می بینید و برای قهرمانی استارت می زنیم، این تیم باید ابدی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: از فردا پرسپولیس واقعی را می بینید و برای قهرمانی استارت می زنیم، این تیم باید ابدی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید