بازدید علی نژاد از اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان

به گزارش شهر ورزش، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان بازدید کرد.

بازدید علی نژاد از اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، عصر امروز (دوشنبه - 6 بهمن) مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در سالن چندمنظوره فدراسیون از دومین اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان بازدید کرد.

علی نژاد ضمن صحبت با تیشه گران رئیس فدراسیون و آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان در جریان فرایند برگزاری اردو و شرایط بسکتبالیست های ناشنوا نهاده شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشحالم که در جمع شما عزیزان هستم، آینده متعلق به شماست و امیدوارم در مسابقات انتخابی المپیک 2021 برزیل نتیجه قابل قبولی به دست آورید.

وی با اشاره به عضویت فدراسیون ناشنوایان در مجمع کمیته ملی المپیک، اضافه کرد: خوشبختانه بعد از 10 سال وقفه فدراسیون ورزش های ناشنوایان دوباره به عضویت مجمع کمیته ملی المپیک درآمد و این موضوع را به فال نیک می گیریم.

در ادامه تیشه گران رئیس فدراسیون گفت: به کمیته بین المللی ورزش های ناشنوایان درخواست میزبانی مسابقات انتخابی را داده ایم و امیدواریم سال آینده میزبان مسابقات انتخابی المپیک 2021 برزیل باشیم.

رئیس فدراسیون در سرانجام گفت: از توجهات علی نژاد تشکر می کنم و امیدوارم حمایت ها از فدراسیون ناشنوایان ادامه داشته باشد تا بتوانیم در مسابقات پیش رو عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

در این بازدید طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، دهخدا، معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و امید سعیدی پیشکسوت ناشنوایان نیز حضور داشتند.

تیم ملی بسکتبال ناشنوایان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2021 برزیل که قرار است خردادماه 1400 در مالزی برگزار گردد، خود را آماده می نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 125

به "بازدید علی نژاد از اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید علی نژاد از اردوی تیم ملی بسکتبال ناشنوایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید