برج کاکتوس هلند Netherlands Cactus Tower

به گزارش شهر ورزش، برج کاکتوس هلند

در این مطلب از وب سایت گردشگری خبرنگاران شما را با برج کاکتوس هلند ، بزرگترین کاکتوس بتنی دنیا آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با این برج بتنی بیشتر اشنا شوید.

برج کاکتوس هلند Netherlands Cactus Tower

روتردام یکی از بزرگترین شهرهای بندری دنیا است که به دلایل مختلف شناخته می گردد. فرهنگ ها و معماری های مختلف و رودخانه های زیبای روتردام را به یکی از زیباترین شهرهای اروپا تبدیل نموده است. روتردام بزرگترین بند اروپا و بزرگترین بندر دنیا پس از بندر شانگهای چین می باشد.

این شهر با حدود 600000 نفر جمعیت پس از آمستردام پرجمعیت ترین شهر هلند است. روتردام از هر لحاظ مقصدی بی نظیر است. بهشت غذا، گل، معماری زیبا و هر آنچه از یک شهر بی نظیر انتظار دارید در روتردام وجود دارد. بدون شک سفر به روتردام یکی از برترین تجربه های سفر شما خواهد بود.

برج کاکتوس در هلند بزرگترین کاکتوس بتی دنیا است این برج در روتردام هلند در 19 طبقه ساخته شده و 98 واحد دارد و به علت طراحی بالکن های این واحدها، هر واحد از نور بسیار خوب و کافی برخوردار است. ظاهر زیبا و عجیب این برج خیره کنندست.

نکته مهم در این برج، شکل دادن بتن به گونه ای است که حتی خلل و فرج کاکتوس نیز در آن رعایت شده است. با این که برج از لحاظ بخش تکنولوژی خیلی قوی نیست، اما تاثیری که در کاهش دی اکسید کربن در محیط اطرافش می گذارد، قابل توجه و یک امتیاز برای آن محسوب می گردد.

این برج بتنی ، برجی مسکونی و در حال ساخت در هلند است. بعلاوه یک ویژگی ممتاز دیگری که این برج را شاخص نموده است، طراحی خاص آن از لحاظ دستیابی واحد های مسکونی به فضای سبز و نور طبیعی خورشید است. این امر با طراحی شطرنجی بالکن های دایره ای برج به دست آمده است.

این بالکن ها که طبق طراحی انجام شده، مملو از گیاهان خواهند بود، علاوه بر ایجاد نمای بصری زیبا، با توجه به تعداد و حجم زیاد بالکنها، در برطرف آلودگی هوی محیطی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 19 مهر 1403 بروزرسانی: 19 مهر 1403 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 1016

به "برج کاکتوس هلند Netherlands Cactus Tower" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برج کاکتوس هلند Netherlands Cactus Tower"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید