بستری شدگان کرونایی در بوشهر افزایش یافت

به گزارش شهر ورزش، خبرگزاری خبرنگاران-تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان که دیروز 213 نفر بود امروز به 230 نفر افزایش یافته است.

بستری شدگان کرونایی در بوشهر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، شرایط شیوع بیماری کرونا در استان را نگران کننده خواند و گفت: اکنون 230 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند.

به گفته دکتر احمد یزدان پناه، در 24 ساعت گذشته 73 بیمار نو در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند که آزمایش کرونای 17 نفر مثبت بوده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ادامه داد: 29 نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند که 6 نفرشان در شرایط حاد این بیماری قرار دارند.

یزدان پناه اضافه کرد: امروز 2 نفر در استان بر اثر بیماری کرونا جان باختند که یک نفرشان مردی 37 ساله با سابقه واکسیناسیون و بدون بیماری زمینه ای و دومی مردی 76 ساله بدون سابقه واکسیناسیون و با سابقه سکته مغزی بود.

به گفته او، در شبانه روز گذشته 54 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان ترخیص شده اند که از این تعداد، ابتلای 17 مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اعلام کرد: تا به امروز 98 هزار و 163 مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده اند و 2 هزار و 54 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

یزدان پناه بر واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 697

به "بستری شدگان کرونایی در بوشهر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری شدگان کرونایی در بوشهر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید