تور پراگ: تایم لپس یک روز در پراگ

به گزارش شهر ورزش، پراگ مرکز جمهوری چک و یکی از شهرهای مهم اروپا به لحاظ تاریخی است. شهری که به علت قلعه ها و بناهای متعلق به قرون وسطا، سالانه از گردشگران بسیاری پذیرایی می نماید.

تور پراگ: تایم لپس یک روز در پراگ

با ما سفر کنید و با تور پراگ از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

پراگ، مرکز جمهوری چک و بزرگ ترین شهر این کشور است. این شهر که در بستر رودخانه ولتاوا بنا شده است، خطر همیشگی وقوع سیل را به جان خریده و در عوض، مناظری زیبا و افسانه ای به دست آورده است. نخستین سنگ بنای پراگ، 4000 هزار سال پیش گذاشته شد؛ اما بافت تاریخی شهر همراه با خندق ها، قلعه ها و معماری منحصربه فردش، به قرن نهم میلادی بازمی گردد. مسافرانی که در قرن دهم از پراگ گذر می کردند، این دیار را شهری سنگی خوانده اند که بازارهایی غنی دارد.

جاهای دیدنی پراگ، به لحاظ تاریخی از اهمیت زیادی برخوردارند. این شهر که به سرزمین قلعه های افسانه ای مشهور است، برج پودر (Powder)، قلعه قرون وسطایی Vysehard، میدان قدیمی شهر، محله یهودیان، پل چارلز و دیگر آثار معماری ارزشمند را دربرگرفته است. قلعه بزرگ پراگ که اکنون اقامتگاه رئیس جمهوری چک است، بنابر باور بعضی، بزرگترین قلعه دنیا محسوب می گردد. پراگ، قلعه های مرموز و تاریخی بسیاری در خود دارد که از جمله آن ها می توان به خانه افسانه ای فاوست نیز اشاره نمود.

پراگ که زمانی مرکز سرزمین افسانه ای بوهم شناخته می شد، گذر تاریخ را چندان در خود احساس نکرده است و فضای قرون وسطایی این شهر در تناقض با اتومبیل ها، مترو، تراموا و شهروندانی به روز، فضایی دلنشین را پدید آورده است . در ادامه، می توانید از قاب تصویر و به وسیله ویدیویی که خبرنگاران تدارک دیده است، به پراگ، مرکز جمهوری چک و سرزمین قلعه ها سفر کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 649

به "تور پراگ: تایم لپس یک روز در پراگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور پراگ: تایم لپس یک روز در پراگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید