تصاویری از اشک های مهدی طارمی در آغوش سرمربی پورتو

به گزارش شهر ورزش، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو پرتغال در ملاقات برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در تورین ایتالیا به مصاف یوونتوس رفت و با نتیجه 2 به 3 مغلوب شد. پورتو که در بازی رفت با نتیجه 2 بر یک پیروز شده بود، در مجموع با تساوی 4-4 و با قانون گل زده در زمین حریف به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

تصاویری از اشک های مهدی طارمی در آغوش سرمربی پورتو

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در نیمه نخست این بازی یک توپ به تیرک دروازه زد و یک پنالتی برای تیمش گرفت اما در نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. همین مسئله باعث افزایش فشار یوونتوس شد و یووه در وقت های قانونی یک گل دیگر به ثمر رساند.

طارمی بعد از خاتمه بازی در حالی تمام بازیکنان پورتو جشن صعود گرفته بودند، سراغ سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو رفت و لحظاتی در آغوش او اشک ریخت. معین نیست اشک طارمی از خوشحالی صعود بود یا ناراحتی بابت اخراج و از دست دادن بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی.

طارمی بعد از این اشک ها در جشن صعود بازیکنان پورتو هم شرکت کرد؛ با لباسی متفاوت نسبت به سایر بازیکنان پورتو. اعضای تیم پرتغالی در رختکن هم جشن و پایکوبی گرفتند و در هواپیمای برگشت به پرتغال هم عکس یادگاری را ثبت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: mescitysport.ir شناسه مطلب: 224

به "تصاویری از اشک های مهدی طارمی در آغوش سرمربی پورتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری از اشک های مهدی طارمی در آغوش سرمربی پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید